כך תגדילו מכירות באתר בתקופת "חגי נובמבר"

חגי נובמבר הם ההזדמנות האמיתית להגדיל את המכירות באתר, והם ידועים כחגים האמיתיים של בעלי אתרי האיקומרס.

חוזרים לשגרה המאוד לא שגרתית, אחרי כל חגי תשרי שתכף מסתיימים, ונכנסים לתקופה מאוד אינטנסיבית של מבצעים.
נתוני העבר מראים שאתרי איקומרס שמתכננים היטב את המבצעים שלהם בראיה רחבה וממעוף הציפור, מצליחים להביא פיק משמעותי מאוד של הכנסות בתקופה הזו. 

על מנת להשיג את המקסימום מחגי נובמבר ולהגדיל משמעותית את המכירות באתר, הכנו מדריך קצר שכל בעל אתר E-Commerce חייב להכיר, לקרוא וליישם.

מתי זה קורה? רשמו ביומן!

שופינג אי אל – 06/11/19-07/11/19
חג הרווקים הסיני – 11/11/19
בלאק פריידי – 29/11/19
סייבר מאנדי – 02/12/19

הגדלת המכירות באתר – הכנת מבצעים רלוונטים

כדאי להכין את המבצעים שלך הכי מוקדם שמתאפשר, ולעדכן את הלקוחות שלך על הסייל מראש. 

מחקרים מראים שיותר מ-70% מהצרכנים מתכוונים להשתתף בחגי הקניות, לכן לא רק שכדאי להתכונן מראש, אלא ממש לוודא שלקוחות שמחפשים מתנות ומוצרים ספציפיים ידעו על המבצעים שלך לפני שתטבע בים התחרות.
לסיכום – תיצור באז, תעשה הצצות למוצרים, תבנה בילדאפ, ככל שתתחילו מוקדם יותר ככה יהיה לזה יותר אפקט בחגי הקניות.

שמרו לעצמכם העתק והתחילו לתכנן.

תנו ללקוחות הצעה שאי אפשר לסרב לה!

איזה הצעה שאי אפשר לסרב לה, תמשוך אנשים לחנות שלך?
כדאי להתפקס על אחד ממוצרי הבסט סלר שלך, גם במחיר של אי כיסוי עלויות כיון שמי שכבר נכנס לחנות שלך עשוי לקנות כבר על הדרך עוד מוצרים. 

לחלופין אם זה לא מדבר אליך – אפשר:

  • להציע באנדלים.
  • להציע הצעות יומיות שבתוקף ליום אחד בלבד.
  • מרגע שמשכת לקוח חדש לחנות שלך אפשר להנחיל אסטרטגיות בדוקות כמו לתת משלוח חינם מעל סכום מסוים כדי להעלות את סכום הרכישה באתר.

החומרים הויזואלים לאתר (גרפיקה מנצחת)

כדאי להערך מראש, להוריד ערכות נושא, גרפיקות, ולהכין את המבצעים מראש, ויחד עם זאת ליצור טמפלייטים שיוכלו לאפשר שינויים תוך כדי תנועה.

תחשבו – קודם כל מובייל

השימוש הגובר והולך במובייל באיקומרס הוא בלתי ניתן לערעור. רוב הרכישות מתבצעות במובייל. ודאו שיש לכם זמן טעינה מהיר, האתר רספונסיבי למובייל, והרכישה קלה, וחווית המשתמש במובייל נעימה ולא מסורבלת.

מלאים ולוגיסטיקה

רצוי וכדאי להכין מראש מלאי בהתאם לצפי המכירות. לא רק סחורה, אלא גם חומרי אריזה, שקיות ממותגות וכו. אם יש משהו שאתם ממש לא רוצים, זה למכור את כל הסחורה ולא להיות מסוגלים לתת מענה לביקושים מוגברים. 

כמו כן, מלאים לא מעודכנים יוצרים ביטולים של הזמנות, ופוגעים בחוויית הלקוח. כדאי לוודא שהמלאים מתאימים בפועל פיזית ולא רק במערכות ניהול המלאי. 

כדאי לתגבר גם בכוח אדם, גם ליקוט ואריזה, אבל גם בשירות הלקוחות ותמיכה טלפונית בעת ביצוע ההזמנה.

מחירי הפרסום בשמיים!

בחגי הקניות – כולם מפרסמים ומחירי הפרסום שבנויים על שיטת המכירה הפומבית – עולים. ולכן מאוד רצוי לעשות פרסום בשביל להגדיל את המכירות באתר אבל להשען בעיקר על נכסים דיגיטליים שלכם,  כמו רשימת תפוצה / בוט / תנועה אורגנית. אפשר ורצוי לעשות קמפיינים של וידאו שאפשר לגזור ממנו קהלים מעורבים – עכשיו – כדי להגיע לקהלים שעובדים טוב ברגע האמת. זה הזמן להכין את כל הקהלים שלכם, ולבדוק אותם לפני הבהלה לפרסום.
טיפ: למדו עוד על שילוב אפיקי פרסום בדיגיטל באמצעות ניהול מסע לקוח.

קהלים לדוגמא: 

  1. קהלים שמבוססים על ביקורים באתר
  2. קהלים שמבוססים על מעורבות בדף וברשתות החברתיות
  3. קהלים שמבוססים על זמן צפיה בוידאו ועוד.
  4. וקהלים – שפייסבוק מחליט שהם דומים להם – קהלי הלוקאלייק. זה הזמן להריץ קמפיינים ובדיקות על הקהלים על מנת להגיע לרגע האמת עם קהלים שעובדים טוב ופרסום שלא יעלה הון.

אמנם יש תנועה מגוגל וזאפ אבל בהחלט עסקים שעשו בנוסף גם קידום (כמו גוגל שופינג) הגיעו לתוצאות הרבה יותר אפקטיביות ויגדילו את המכירות שלהם באתר.

היום שאחר חזרה לשגרה:

אחרי גמר המבצעים ואפילו בין המבצעים יש נפילה בתנועה ובכניסות לאתר. כדאי להתכונן לזה מראש ולתכנן קמפיין רימרקטינג כלומר שיווק מחדש לכל אותה תנועה עצומה שנכנסה לאתר. 

רימרקטינג – רגיל על פי כניסות לאתר, או פעולות מסוימות באתר

רימרקטינג דינמי, המציג לצופה את אותם מוצרים בהם התעניין.

וגם לא פחות חשוב  – אחרי שכל כל המבצעים מסתיימים – להכין מוצרים חדשים ליום שאחרי – קולקציה חדשה, או דברים שעכשיו נחתו, או דגם חדש, וירימו חזרה את המכירות. וכל זאת על מנת לשמור על יציבות בהכנסות, גם ללא מבצעים.

בהצלחה לכולם!

אם תרגישו שאתם זקוקים לעזרה בתכנון המבצעים שלכם והכנסת הקונים בצורה המיטבית והכלכלית ביותר, 
אתם מזומנים לפנות אלינו בלחיצה כאן:
אינסייט פתרונות שיווק
תכנון אסטרטגית דיגיטל ומסעות לקוח, מומחים באיקומרס