ניהול מסע לקוח בדיגיטל, לא מה שחשבתם!


ניהול מסע לקוח בדיגיטל
הוא הפתרון לכל ארגון שרוצה למצות את מקסימום הפוטנציאל השיווקי שלו.

ניהול מסע לקוח

דמיינו שהייתם יכולים לעקוב אחר התהליך הפסיכולוגי העובר בראשו של הלקוח שלכם. תהליך שמתחיל מהרגע שבו הלקוח נתקל לראשונה במותג שבניתם ועד שהזמין את השירות או המוצר שאתם משווקים.

לו רק יכולתם לדעת מה היו השלבים שעבר עד שבחר דווקא בכם…

כיום, באמצעות הבנת הנקודות הכואבות של הלקוחות שלכם עליהן אתם מסוגלים לענות, באמצעות מוצר המותאם לצרכיהם.
כך ניתן להגדיל את אחוזי ההמרה של כל קמפיין פרסומי!

באינסייט פתרונות שיווק אנו מתמחים בניהול מסע לקוח בדיגיטל ובניתוח הצעדים השונים אותם לקוחותיכם עוברים בדרך אל המכירה.

המעבר מזר לחבר

נכון,חלק מהלקוחות בוחרים לרכוש מכם באופן אימפולסיבי, כאשר נתקלו לראשונה במותג.

אך בפועל, בעולם הדיגיטלי של היום, מרבית הלקוחות עוברים תהליך לא קצר בו אתם הופכים מזר בו נתקלו לראשונה למותג מוכר בו הם נותנים אמון.

תהליך זה מתבצע באמצעות שימוש במסרים אחידים המופיעים בעת ובעונה אחת במספר פלטפורמות מדיה שונות.

לדוגמה, הלקוח, הפוגש אתכם במודעה של גוגל, נתקל באתר הבית שלכם ובמקביל נחשף לקמפיין שלכם בפייסבוק.

אצלנו באינסייט פתרונות שיווק, אנו מתמחים ביצירת המפגשים החוזרים הללו באמצעות רימרקטינג מחושב היטב. מהלך זה מתבצע תוך הבנת התהליך הפסיכולוגי שעובר הלקוח הפוטנציאלי בדיגיטלי –
משמע, ניהול מסע לקוח, והטמעת המסרים הנכונים מעולמות התוכן של קהל היעד שלכם.

דוברים עם הלקוח שלכם בשפתו

קמפיין המיועד לקהל יעד של מותג אופנה יבנה בצורה שונה לחלוטין מקמפיין לחברה פיננסית גדולה הפונה לבעלי מקצועות חופשיים בגיל העמידה.

השימוש בויז'ואלים שונים, בשפה ובמונחים שונים וביצירת תכנים מותאמים אישית הפונים לקהל היעד הם רק חלק קטן מתהליך יצירת הקמפיין עבור לקוחותיכם.

יצירת קמפיינים חכמים המשתנים באופן דינמי

אנו יודעים כי קמפיין סטטי החוזר על עצמו עשוי לגרום ל"עיוורון פרסומות" אצל לקוחותיכם.

ולכן, אנו בונים קמפיינים דינמיים המשתנים באופן תדיר תוך שימוש ביכולות אוטומציה מובנות באפיקי הפרסום לצד שימוש בשיטה יצירתית ושונה שפתחנו המתחברת ל DNA של הלקוח.

לאורך הקמפיין אנו בוחנים את התוצאות על בסיס יומיומי, יחד אתכם ומגלים את נקודות החולשה והחזקה שלו על מנת לבצע אופטימיזציות המגדילות את אחוזי ההמרה בהתבסס על נתונים עדכניים.

באמצעות ייעול תהליכי העבודה ובנית איכות כל חלק במשפך השיווקי אנו מסוגלים לדייק את איכות הפניות המתקבלות ולשפר את כל אחד מחלקי המשפך השיווקי.

מעוניינים לגלות איך למקסם את יחס ההמרה בקמפיין הבא שלכם? צרו עמנו קשר