פורמטים של קבצים גרפיים לבאנרים ברשת המדיה של גוגל
הכנת פורמטים של קבצים גרפיים – הסברים ומטרות.
הכנת פורמטים של קבצים גרפיים בגוגל הם שלב חשוב מאוד בתהליך הפרסום.
יש צורך לשים לב לגדלים הנכונים ולהתאים את הפורמט הנכון למודעה המתאימה. אנחנו עושים זאת בשביל שהתמונה לא תיחתך והגודל לא יתעוות.
כשאנו מפרסמים בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת, חשוב לנו מאוד להראות מקצועיים כאשר אנו יוצרים פורמטים של קבצים גרפיים.
אנו שואפים לכך מכיוון שאנו מעוניינים שהגולש אשר צופה במודעה, יתרשם מאיתנו ומהמוצר לטובה.
נראות זה חלק חשוב מהרושם שאנו יוצרים אל מול הלקוח הפוטנציאלי.
אנו יכולים להניח שגם אם הקריאייטיב שיש למודעה הוא מעולה והרעיון והמוצר נהדרים, במידה וחלק מהתמונה תתעוות או תיחתך כל המאמץ והתשלום הכספי יהיה לשווא.
לכן, הכנת פורמטים של קבצים גרפיים מדויקים הם בחשיבות עליונה מבחינתנו.
את כל זה אנחנו רוצים לייצר בצורה הטובה ביותר על ידי הבנה של הצורך ביצירת פורמטים של קבצים גרפיים בגדלים נכונים והזנתם בצורה תקינה למערכת.
בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה מפורטת של פורמטים גרפיים גם בקובץ שתוכלו לשמור.
*מצורפת לרשימה גם שורה המפרטת את סוגי הקבצים אותם אפשר להעלות.
סוגי קבצים
פורמטים: חבילות ZIP שכוללות קובצי HTML, ואופציונלית גם קובצי CSS, JS, GIF, PNG, JPG, JPEG, SVG
גודלי מודעה נתמכים |
|
ריבועים ומלבנים | |
200 × 200 | ריבוע קטן |
240 × 400 | מלבן אנכי |
250 × 250 | ריבוע |
250 × 360 | מסך רחב פי שלושה |
300 × 250 | מלבן בתוך שורה |
336 × 280 | מלבן גדול |
580 × 400 | Netboard |
Skyscraper | |
120 × 600 | Skyscraper |
160 × 600 | Skyscraper רחב |
300 × 600 | מודעת חצי דף |
300 × 1050 | לאורך |
Leaderboard | |
468 × 60 | מודעת באנר |
728 × 90 | Leaderboard |
930 × 180 | מודעת באנר עליונה |
970 × 90 | Leaderboard גדול |
970 × 250 | לוח מודעות |
980 × 120 | פנורמה |
נייד | |
300 × 50 | מודעת באנר לנייד |
320 × 50 | מודעת באנר לנייד |
320 × 100 | מודעת באנר גדולה לנייד |
גודל קובץ נתמך |
|