פורמטים של קבצים גרפיים לבאנרים ברשת המדיה של גוגל

הכנת פורמטים של קבצים גרפיים – הסברים ומטרות.

הכנת פורמטים של קבצים גרפיים בגוגל הם שלב חשוב מאוד בתהליך הפרסום.

יש צורך לשים לב לגדלים הנכונים ולהתאים את הפורמט הנכון למודעה המתאימה. אנחנו עושים זאת בשביל שהתמונה לא תיחתך והגודל לא יתעוות.

כשאנו מפרסמים בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת, חשוב לנו מאוד להראות מקצועיים כאשר אנו יוצרים פורמטים של קבצים גרפיים.

אנו שואפים לכך מכיוון שאנו מעוניינים שהגולש אשר צופה במודעה, יתרשם מאיתנו ומהמוצר לטובה.
נראות זה חלק חשוב מהרושם שאנו יוצרים אל מול הלקוח הפוטנציאלי.

אנו יכולים להניח שגם אם הקריאייטיב שיש למודעה הוא מעולה והרעיון והמוצר נהדרים, במידה וחלק מהתמונה תתעוות או תיחתך כל המאמץ והתשלום הכספי יהיה לשווא.

לכן, הכנת פורמטים של קבצים גרפיים מדויקים הם בחשיבות עליונה מבחינתנו.

את כל זה אנחנו רוצים לייצר בצורה הטובה ביותר על ידי הבנה של הצורך ביצירת פורמטים של קבצים גרפיים בגדלים נכונים והזנתם בצורה תקינה למערכת.

בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה מפורטת של פורמטים גרפיים גם בקובץ שתוכלו לשמור.

*מצורפת לרשימה גם שורה המפרטת את סוגי הקבצים אותם אפשר להעלות.

סוגי קבצים

פורמטים: חבילות ZIP שכוללות קובצי HTML, ואופציונלית גם קובצי CSS‏, JS‏, GIF‏, PNG‏, JPG‏, JPEG‏, SVG

גודלי מודעה נתמכים

ריבועים ומלבנים
‎200 × 200 ריבוע קטן
‎240 × 400 מלבן אנכי
‎250 × 250 ריבוע
‎250 × 360 מסך רחב פי שלושה
‎300 × 250 מלבן בתוך שורה
‎336 × 280 מלבן גדול
‎580 × 400 Netboard
Skyscraper
‎120 × 600 Skyscraper
‎160 × 600 Skyscraper רחב
‎300 × 600 מודעת חצי דף
‎300 × 1050 לאורך
Leaderboard
‎468 × 60 מודעת באנר
‎728 × 90 Leaderboard
‎930 × 180 מודעת באנר עליונה
‎970 × 90 Leaderboard גדול
‎970 × 250 לוח מודעות
‎980 × 120 פנורמה
נייד
‎300 × 50 מודעת באנר לנייד
‎320 × 50 מודעת באנר לנייד
‎320 × 100 מודעת באנר גדולה לנייד
גודל קובץ נתמך
  • 150KB או פחות