פייסבוק מדווח על יותר רכישות ממה שאתם מקבלים בפועל? זהו הפתרון שלכם!

פייסבוק

הבעיה הנפוצה ביותר שאני מקבל מהלקוחות שלנו היא שפייסבוק לא מדווח על כל המכירות שלהם. וזה איכשהו נורמלי. את הפיקסל אפשר לחסום על ידי חוסמי פרסומות, הגדרות דפדפן, הגדרות פרטיות בפייסבוק ואופציות GDPR/Cookies. כך שכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחר התנועה שלך ב-100%.
אך מעת לעת אני מקבל בעיה שונה לחלוטין: פייסבוק מראה מספר גבוה באופן בלתי רגיל של מכירות, מה שלגמרי מבלגן דו"חות המרה. כאשר זה קורה, יש לי "רשימת שגיאות" שעובדת היטב (במיוחד צעד מספר 3)

זה מה שאתם צריכים לעשות כאשר פייסבוק נותן דיווח-יתר על הרכישות שלכם:

  1. בדקו את האתר שלכם עם Pixel Helper Chrome Extension 

תתקינו Pixel Helper Chrome Extension ותעיינו בדפים שלכם. תבצעו עסקת בדיקה ותבדקו אם אתם רואים איזשהם אירועי רכישה לא רצויים.

בנוסף, אתם יכולים לבדוק דו"חות איתור שגיאות של פייסבוק אנליטיקס עבור רכישות. אתם תראו את הנתונים העדכניים ביותר שנרשמו עבור אירוע זה, כולל דברים כמו פרמטרים, URL וכו'. זה יכול לעזור לתפוס סטיות.

  1. הסירו כל אירועי רכישה לא רצויים

אם אתם משתמשים ב- PixelYourSite, תפתחו את לשונית האירועים של התוסף ותראו אם יש אירועי רכישה כלשהם שעברו קונפיגורציה באופן ידני. אם יש, האם אתם צריכים אותם? תהיו מודעים לכך שהתוסף יורה באופן אוטומטי אירועי רכישה עבור WooComerce ועסקאות Easy.

נסו לזכור אם ישנו איזשהו קוד תוסף פייסבוק קשור שנוסף על ידי משהו אחר. לפעמים התקנות ישנות יותר נשארות מאחור, ויוצרות בעיות.

  1. וודאו ש"Track Events Automatically without Code" כבוי.

זהו הצעד החשוב ביותר, אז אל תתעלמו מהצעד הזה.
פתחו את התפריט העליון של מנהל המודעות פייסבוק שלכם וחפשו "מנהל האירועים". הקליקו על הלינק והקליקו על שם הפיקסל שהתקנתם באתר שלכם.

הקליקו על "הגדרות" (תפריט מצד שמאל) וגללו מטה עד שאתם מוצאים אופציה שנקראת

"Track Events Automatically without Code". וודאו שהיא מכובה.

פייסבוק מדווח על יותר רכישות ממה שאתם מקבלים בפועל

מה אופציית "Track Events Automatically without Code" עושה?

כאשר אופציה זו מופעלת, האלגוריתם החכם של פייסבוק ינסה "לנחש" מה המשתמשים שלכם עושים. זה ישייך באופן אוטומטי פעולות לאירועים סטנדרטיים, יבין מתי דברים כמו הוסף לעגלת הקניות או רכישות מתרחשים.

הבעיה היא שאם פיקסל הפייסבוק שלכם כבר יורה את האירועים האלה, בסופו של דבר אותם הנתונים  יהיו מדווחים מספר פעמים.

אם אתם מיישמים את פיקסל הפייסבוק שלכם עם PixelYourSite או עם פתרונות אחרים העוקבים אחרי אירועים, אתם חייבים לכבות את " Track Events Automatically without Code".

Track Events Automatically without Code" יכול להיות שימושי אם אתם משתמשים באתרי אינטרנט מותאמים אישית שלא מציעים דרך מולדת של יריית אירועים סטנדרטיים. בפלטפורמות כמו וורדפרס,  WooCommerce, או Shopify, אתם לא ממש צריכים את זה.

שאלות ותשובות חשובות

למה פייסבוק נותן דיווח-יתר על רכישות?

הגורם השכיח ביותר הוא שיש לכם " Track Events Automatically without Code" מופעל. אם הפיסקל שלכם מעוצב לשלוח אירועים סטנדרטיים, כבו אותו.

מה " Track Events Automatically without Code" עושה?

כאשר אתם מפעילים את אופציה זו, פייסבוק ינסה לנחש מה מבקרי האתר שלכם עושים, מה שמשייך את הפעולות שלהם לאירועים סטנדרטיים.

אני משתמש/ת ב- PixelYourSite וב –WooComerce, האם כדאי לי להפעיל " Track Events Automatically without Code" ?

לא, בגלל ש -PixelYourSite כבר יורה את כל האירועים הסטנדרטיים עבור WooCommerce עם דיוק ונתונים הרבה יותר טובים.