הקמת קהלים מתקדמים בגוגל לאתרי מסחר

להלן ההמלצות שלי בניית קהלים בגוגל עבור אתרי סחר – עבור רוב עסקי המסחר האלקטרוני.

הרשימות המובנות של גוגל 

לפני שאתם מתחילים ליצור רשימות משלכם, כדאי לכם קודם לכן להטמיע קוד רימרקטינג דינמי של Google Ads שיגרום לגוגל ליצור באופן אוטומטי כמה רשימות מובנות:

  • נוטשי עגלת קניות (30 יום)
    אנשים שהוסיפו מוצרים לעגלת הקניות אך לא השלימו את הרכישה
  • צופים במוצרים (30 יום)
    אנשים שצפו בדפי מוצר ספציפיים באתר שלכם אך לא יצרו עגלת קניות
  • קונים קודמים (30 יום)
    אנשים שקנו מוצרים מכם בעבר
  • כל המבקרים (30 יום)
    אנשים שביקרו בדפים הכוללים את תגיות הרימרקטינג שלכם
  • כל המומרים (180 יום)
    אנשים שהומרו באתר שלכם. מבוסס על תגית מעקב ההמרה שלכם
  • מבקרים כלליים (30 יום)
    אנשים שביקרו באתר שלכם אבל לא צפו באף מוצרים ספציפיים

קהלים נוספים ליצירה

הקהלים הנוספים ליצירה מבוססים על הקהלים המובנים של גוגל, אבל עם הרחבת משך זמן שהייה.

קהל נוטשי עגלת קניות

גוגל כבר יצר קהל " נוטשי עגלת קניות " עם חלון זמן של 30 יום. אנו ניצור את הקהלים הנוספים האלה:

  • (אופציונלי) נוטשי עגלת קניות: 1 ימים
  • (אופציונלי) נוטשי עגלת קניות: 4 ימים
  • נוטשי עגלת קניות: 10 ימים
  • נוטשי עגלת קניות: 90 ימים
  • נוטשי עגלת קניות: 180 ימים

הקמת קהלי יעד אלה לפי השלבים הבאים (הדוגמא מבוססת על משתמשי Shopify)

  • שם: נוטשי עגלת קניות: X  ימים
  • רשימת חברים: מבקרים בדף שלא ביקרו בדף נוסף
  • דף שביקרו בו: URL  כולל עגלה
  • דף שלא ביקרו בו: URL  כולל תודה רבה
  • פרק זמן שהייה: X  ימים

 קהל קונים קודמים

גוגל כבר יצר קהל " קונים  קודמים" עם חלון זמן של 30 יום. אנו ניצור את הקהלים הנוספים האלה:

  • (אופציונלי) קונים  קודמים: 90 ימים
  • קונים  קודמים: 180 ימים
  • קונים  קודמים: 365 ימים
  • קונים  קודמים: 520 ימים

הקמת קהלי יעד אלו לפי השלבים הבאים (הדוגמא מבוססת על משתמשי Shopify)

  • שם: קונים קודמים: X  ימים
  • רשימת חברים: מבקרים בדף עם תגיות ספציפיות
  • תגיות: רכישה
  • פרק זמן שהייה: X  ימים

קהל צופים במוצרים

גוגל כבר יצר קהל " צופים במוצרים" עם חלון זמן של 30 יום. אנו ניצור את הקהלים הנוספים האלה:

  • צופים במוצרים: 10 ימים
  • צופים במוצרים: 90 ימים
  • צופים במוצרים: 180 ימים
  • צופים במוצרים: 365 ימים

הקמת קהלי יעד אלו לפי השלבים הבאים (לפי הנחה שאתם משתמשים בShopify):

  • שם: צופים במוצרים: X  ימים
  • רשימת חברים: מבקרים בדף שלא ביקרו בדף נוסף
  • דף שביקרו בו: URL  כולל מוצר
  • דף שלא ביקרו בו: URL  כולל עגלה
  • פרק זמן שהייה: X  ימים

הערות כלליות

  • ככל שהיקף המכירות שלכם גבוה יותר, כך תרצו לרדת לפרטים קטנים יותר. וכך גם ככל שיהיו לתקופה קצרה יותר הם יהיו שימושיים יותר (במיוחד עבור נטישת העגלה).
  • ככל שהיקף המכירות שלכם נמוך יותר, כך שהייתם לתקופה קצרה יהיו פחות שימושית (במיוחד עבור נטישת העגלה)
  • באופן כללי כדאי לכם  להוסיף את כל הרשימות האלו כ "תצפיות" לכל הקמפיינים שלכם.