ניוזלטר

ניוזלטר

ניוזלטר משאיר את הלקוחות שלך מעודכנים!

אימייל מרקטינג וקמפיין SMS נחשבים כשיטה פרסומית, וכדרך יעילה מאוד להגיע לקהל לקוחות שכבר הביע התעניינות בעסק ובשל לרכישה חדשה או נוספת.

מרבית הקמפיינים בדיגיטל מתמקדים במפגש הראשון עם הגולש.
למרות זאת, מרבית ההמרות מתבצעות דווקא במפגשים הבאים של בית העסק עם הגולש.
לדגומא: עסק שבבעלותו אתר מכירות מציג לגולש מודעה ממומנת בפייסבוק/גוגל, הגולש אשר צפה במודעה אינו (אלא במקרים מסויימים) יבצע הענות מיידית ויבצע רכישה.

דרך איכותית להעמיק את מערכת היחסים עם הלקוח הפוטנציאלי ולקרב אותו לרכישה הינה באמצעות סדרת מיילים בעלי תוכן ערכי מהותי ו/או מבצעים ספציפים ללקוח.
זאת בתקווה, שיתחבר למסרים ויחזור אל האתר ויבצע את הרכישה.
יתרה מכן, ניתן להעזר בניוזלטר או קמפיין SMS להעמיק את התעניינות הלקוח בעסק ולהציע לו תועלות נוספות עבורו לאחר שביצע את הרכישה. כך, נשמור על קשר רציף עם הלקוח ונבטיח את נאמנותו.

אימייל מרקטינג

ניוזלטר (אימייל מרקטינג) הוא מייל הנשלח אל הלקוחות שלכם ומציע להם שירותים נוספים או תזכורת על שירותים קיימים.
לעיתים הניוזלטר משמש כהעמקה של מערכת היחסים של המותג והלקוח.

עם זאת צריך להיזהר, ניוזלטר שלא מטופל נכון יכול להזיק לרשימת התפוצה של הלקוחות שלכם, להרגיז אותם ואפילו לגרום להם לכעס על המותג.

אנו מתייחסים לניוזלטר ככלי אסטרטגי להעמקת מערכת היחסים עם הלקוחות וכלי נוסף לשיווק באינטרנט.
דבר נוסף שבעלי עסקים רבים אינם יודעים הוא רוב מערכות הדיוור הינן מדידות ומדויקות מאוד. כלומר, ניתן לדעת במדויק כמה לקוחות פתחו את המייל, כמה הסירו ועוד נתונים רבים.
כך ניתן להסיק מסקנות על התכנים הרלוונטים לקהל הלקוחות אליו אנו מכוונים.

דיוור SMS

שליחת SMS ללקוחותיכם היא הדרך הנוחה ביותר להגיע הכי קרוב שאפשר אל הלקוח, הרי כולנו מחזיקים את המובייל (הטלפון הנייד) שלנו קרוב אלינו בכל מקום ובכל זמן.

כמו ניוזלטר, דיוור SMS לרשימת תפוצה טומן בחובו מלכודת דבש מסוכנת.
אנחנו רוצים להגיע קרוב ללקוחות שלנו אך מסתכנים בהטרדה של הלקוח.
לכן, חשוב מאוד שבעל מקצוע ישלוט בתדירות שליחת ה SMS ובתוכן הנכתב.

שימו לב! לקוח אשר יקבל הודעות חוזרות ונישנות לטלפון שלו יפתח איניגוניזם כלפי המותג.
מכיוון שכך, יש להוריד את תדירות שליחת המסרונים לנמוכה ביותר ולגוון בין התכנים הכתובים בכל הודעה.