פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב משמש העברת מסר בצורה יעילה באמצעות סרטון וידאו ויזואלי!
האסטרטגים באינסייט פתרונות שיווק מסבירים לרוב כי סרטון וידאו שיווקי או מכירתי נחשב לאחד מהכלים היעילים ביותר להעברת מסרים ללקוח.

אם חושבים על זה, וידאו הוא קצת מעבר לכך. הסרטון מאפשר לנו לחוות את המקום באמצעות צילום וסאונד.הוא מאפשר לנו לראות את האנשים או את המקום שמאחורי הטקסטים השונים, ובאמצעותו ניתן להעביר חוויה מלאה. מיותר לציין שזה גם נחשב לאחד מכלי המכירה הטובים ביותר!

פעמים רבות אנו מקדמים סרטונים בפייסבוק לצד קידום תוכן. זאת מכיוון, שכיום הגולש נחשף למסרים רבים וישנו קושי אמיתי "לסנן" בין מסרים בעלי ערך אמיתי לגולש ל"מסרים מפריעים".
הפרסום ביוטיוב הינו התשובה הטובה ביותר לסוגיה.
זאת מכיוון שיוטיוב הינה פלטפורמה המציגה רק סרטונים וידוע כי אחוז הצפיה בסרטון גדולה מבין הפלטפורמות המקבילות.

פרסום ב youtube

רוב האנשים חושבים שפרסום ביוטיוב שמור לעסקים הגדולים ביותר.
טעות! פרסום ביוטיוב הוא אחד משיטות הפרסום הזולות והיעילות ביותר עבור בתי עסק.
הפרסום מתאים לעסקים קטנים כגדולים בזכות אפשרויות ה"טרגוט" היעילות שלה.
כלומר, רמת הדיוק בפרסום המסר לקבל היעד הרלוונטי.

הפרסום ביוטיוב יכול להיות חלק איטגרלי בסדרת מסרים בניוזלטר.
דוגמא לכך היא שכאשר לקוח השאיר פרטים והוא "מאושר דיוור" ניתן לשלוח לו מספר סרטונים/קישורים באמצעות המייל. כך, הלקוח יכיר את העסק טוב יותר.

ערוץ יוטיוב

כאשר נרצה להעניק לצופה מגוון סרטונים הממחישים את התוצרים והשירותים של עסק מסויים פרסום ביוטיוב בתוך ערוץ יוטיוב יכול להיות הדרך המגניבה ביותר.
סרטונים קצרים המתווספים עם הזמן, ולכל אחד תוכן משלו יכולים להפיק חיים בתוך ערוץ פייסבוק ולהעניק "תחושת גודל" לעסק.

לדגומא: חברה אשר מפרסמת הדרכות או יעוץ לעסקים יכול לצלם כל הרצאה ולהעלות אותה לערוץ היוטיוב.
כך תוך מספר חודשים יצטברו מספיק סרטונים בשביל להעניק מעטפת ידע רחבה.
כתוצאה מכך החברה תראה בעייני הלקוח הפוטנציאלי כמקור ידע, כך יוגבר אפקט המוכרות והבטחון של הלקוח בפוטנציאלי בחברה.
בנוסף לכך, כאשר הלקוח יצור קשר הוא כבר יבין את המוצר או השירות טוב יותר ובכך תהליך המכירה יהיה קל יותר.