פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק מאפשר מה שאף פלטפורמה פרסומית אחרת לא מאפשרת!
להגיע לקהל היעד בצורה הממוקדת ביותר עם תוכן מותאם אישית!
באינסייט פתרונות שיווק השימוש במדיה חברתית תופס מקום מרכזי ברוב המוחלט של תכנון הקמפיינים ללקוחותינו.

שילוב של פרסום באינסטגרם הינו כמעט תמיד פועל יוצא של פרסום בפייסבוק.
אך, חשוב לדעת כי פרסום במדיה החברתית, בשילוב פרסום בגוגל כמעט תמיד נותן אפקט חשוב מאוד לקמפיין.
זאת מכיוון שהגולש בעידן המודרני בדרך כלל יעבור יותר מפלטפורמה אחת על מנת לקבל מידע מקיף על השירות אותו הוא מחפש.

על מנת לייצר קמפיין אפקטיבי ואיכותי לאורך זמן פרסום בפייסבוק כמעט תמיד יהווה חלק הלתי נפרד מאסטרטגית העבודה.

פרסום בפייסבוק - אינסייט פתרונות שיווק

פרסום ממומן בפייסבוק

הגעה לקהל היעד על פי תחומי עניין זה מה שרוב האנשים מכירים.
האם ידעתם שניתן היום להגיע לקהל היעד באמצעות: הכנסת רשימות מיילים וטלפונים למערכת? על פי נתוני גלישה בעמודים ספציפיים באתר האינטרנט שלכם? (ובכך להציע לגולשים מודעות ממוקדות ומותאמות אישית).
ישנה אפילו אפשרות להגיע לקהל שביצע אינטראקציה מסוימת עם העמוד העסקי בשנה האחרונה (יש עוד אפשרויות רבות).

כל האפשרויות הללו מאפשרות לנו להגיע  בשבילכם לקהל היעד בצורה הממוקדת ביותר, עם המסר הרלוונטי אליו ביותר.

ניהול דף בפייסבוק

אחרי שקיבלתם טעימה קטנה מהיכולות של מערכת הפרסום, חשוב לדעת שניהול עמוד עסקי הוא דבר חשוב לא פחות.
פרסום שוטף של פוסטים מאפשרים יצירת שיחה בלתי פורמלית בין בית העסק ללקוח, ועם עבודה נכונה ניתן לפתח נאמנות למוצר וממש להשפיע על החלטות קנייה של הצרכן הסופי.

קידום בפייסבוק:

פייסבוק נחשב כיום לאחד מכלי הפרסום המוצלחים והיעילים ביותר.

פרסום אורגני (פרסום ללא עלות) – ניתן באמצעות העמוד העסקי לתקשר עם קהל הלקוחות של בית העסק ולפתח מערכת יחסים עם קהל העוקבים שבסופו של דבר תניב מכירות ותגדיל את המודעות למותג.
רבים נוטים להעלים עין ולהפחית מחשיבותו של הפרסום האורגני בפייסבוק, אך חשוב מאוד לדאוג שהדף העסקי יהיה מלא בתכנים מעשירים.

הפרסום בפייסבוק חשוב מאוד ברמה האורגנית מכיוון שכיום הגולש יטה לגשת לדף העסקי של העסק לפני שהוא משאיר פרטים או מתקשר.

פרסום ממומן (פרסום בתשלום) – קיימות מגוון אפשרויות בהן ניתן להגיע לקהלי היעד הרלוונטים לבית העסק, כגון: רימרקטינג ופרסום מותאם אישית לקהלי יעד ספציפיים על פי תחומי עניין.

כאשר אני מתבקשים לעשות קליניקה שיווקית, לא פעם שאנו נתקלים בטרגוט קהל יעד שאינו ממוקד מספיק.
טרגוט לא נכון יכול להוביל לחשיפות לא רלוונטיות שלבסוף מבזבזות כסף ללקוח ויוצרות "הצפה" של לידים שאינים מניבים המרות.

בדיוק בשבילכם הכנו סדרת מדריכי "How To" לפרסום בפייסבוק: לצפיה לחצו כאן.

רוצים שנדבר? השאירו פרטים ונחזור אליכם