קידום אתריםקידום אתרים

קידום אתרים מאפשר ניצול מקסימלי של שיווק העסק מתחיל בעמוד הראשון בגוגל!
מקדמי האתרים באינסייט פתרונות שיווק פועלים כמעט מהרגע הראשון לקדם ביטויים רלוונטים משמעותיים לעסק.
כך לצד פעילות ממומנת המניבה פירות לטווח הקצר קיימת פעילות אורגנית יציבה המניבה הכנסות ללקוח לטווח הארוך.

שיווק באינטרנט

מרבית הלקוחות הישראלים משתמשים בגוגל וברשת החיפוש כאמצעי מרכזי לחיפוש אחר בתי עסק, שאלות ותשובות או סתם מידע כללי.
הידעת? כ- 97% מהישראלים יעידו כי יחפשו מוצר או שירות בגוגל לפני שיקבלו החלטה היכן לרכוש.
לכן, קידום אתרים חשוב מאוד בשביל שלעסק שלך תהיה נוכחות בדף הראשון בגוגל.
יתרה מכך, על פי בדיקות מסקרים אחרונים שערכנו התנועה האורגנית לאתרים נחשבת כתנועת הלקוחות האיכותית ביותר.
כלומר, הסיכוי הגבוה שגולש בגוגל יהפוך ללקוח שלכם הוא באמצעות חיפוש אורגני!

קידום אתרים בגוגל

אז מה צריך לעשות?
זה לא מאוד מורכב אבל גם בכלל לא פשוט.
הדרך להגיע לדירוג גבוה בגוגל ולדף הראשון בעמוד הוא להשקיע . כן כן , להשקיע! להשקיע ברלוונטיות של עמודי הנחיתה, בחווית המשתמש באתר, בקישורים בתוך האתר ומחוצה לו וכמובן בתוכן ובעיצוב.
בשביל לעשות את זה, ולעשות את זה טוב, חשוב שאיש מקצוע מנוסה יבצע את בניית האתר או ואופטימיזציה שוטפת ובמרוצת הזמן יעלה את האתר בדירוג אט אט לעמוד הראשון בגוגל.

מקדם אתרים

כמה זמן יקח לי להגיע לעמוד הראשון?
זו כמובן השאלה הנפוצה ביותר.
התשובה היא שאין שום דרך לדעת באופן חד משמעי, כן, פשוט אין. ולמה? מכיוון שבכל תחום התחרות שונה והמורכבות משתנה מענף לענף.
כמו כן כל אתר מתחיל מנקודה פתיחה שונה מבחינת תוכן, עיצוב, חווית משתמש ורלוונטיות של עמודי הנחיתה ועוד…

הניסיון שלנו מראה  שלוקח בערך כ-2-3 חודשים עד שרואים תוצאות משמעותיות.
אבל זכור, החיפושים האורגנים נחשבים לחיפושים הטובים ביותר ובעלי סיכוי ההמרה הגבוה ביותר בהפיכת הגולשים ללקוחות.

קידום אורגני או קידום ממומן?

התשובה היא לפי סוג העסק, מקדם אתרים יעזור  לכם לבחור מה היא הדרך הנכונה ביותר עבור העסק או הארגון שלך.
האם ללכת לקידום ממומן בגוגל? לקידום אורגני? אולי לשלב קידום ממומן ואורגני ביחד?
אם אתם בוחרים לעשות זאת בעצמכם, מה שפחות מומלץ כמובן, דעו כי קידום ממומן פחות יעיל לעסקים בעלי GP קטן על המוצרים או השירותים שהם מספקים אלא אם משתמשים בקידום הממומן בגוגל גם למטרות קידום האג'נדה והחזון של החברה.

לעומת זאת , קידום אורגני מתאים לרוב המוחלט של העסקים ויעיל גם לטווח ארוך. נזכור תמיד – יש יתרונות וחסרונות לכל פלטפורמת קידום בנפרד וביחד.
והכי חשוב זה לבנות מודל עסקי יציב, אסטרטגיית שיווק נכונה וניהול מסע לקוח איכותי לעסק שלך.