קידום תוכן

קידום תוכן

קידום תוכן לוקח חלק יותר ויותר משמעותי בקידום נכסים דיגיטלים.
באינסייט פתרונות שיווק אנו מאמינים כי קידום תוכן או שיווק דרך תוכן הינו כלי משמעותי וחסר תחליף לבניית מודעות מותג איתנה.
דרך נוספת וחדשנית להגיע לקהל יעד ממוקד ורלוונטי זה "לתפוס" אותו בעודו משוטט במרחב.

כתיבת תוכן

"תוכן הוא המלך", ייתכן ושמעתם את הביטוי אבל מה המשמעות שלו?
תוכן הופך לדרך איטילגנטית של מפרסמים להגיע ללקוחות בשלים לרכישה, אבל יש לו הרבהההה מעבר לזה.
תוכן איכותי באתר מקדם את האתר בגוגל ומשפר את הנראות שלו במערכת החיפוש.

כתיבת תוכן לאתרים

אנחנו משתמשים באסטרטגיית פרסום המבוססת תוכן על מנת לחשוף כתבות תוכן באתרים מובילים ברשת.
כאשר, בלחיצת כפתור הלקוח (דורש התוכן) יעבור אל האתר כך אנחנו מושכים לקוחות פונטציאלים ומגדילים את תנועת הלקוחות לתוך האתר שלכם.

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית טובה מייצרת מערכת יחסים עמוקה מול הלקוחות שלכם.
היא מאפשרת ללקוחות לשמוע על הסיפור שמאחורי המוצר והעסק, ו"על הדרך" לתת ללקוח את הסיבה להתקשר איתכם.
אז תנו לנו לתת ללקוחות שלכם תוכן איכותי, ברור ושיווקי ותתחילו להנות מדרך יצירתית להוביל לקוחות לרכישה והכירות עם המותג שלכם!

"עקב אכילס" של עולם הדיגיטל

המשווקים של היום נאבקים על שטחי פרסום עבור לקוחותיהם.
ככל שיותר מפרסמים משווקים יותר לקוחות כך התחרות על שטחי הפרסום גוברת.
כפי שאתם כבר יודעים, ככל שהתחרות גוברת כך עלות הפרסום עולה.

לכן, כיום מפרסמים רבים נכשלים במתן עלות-תועלת (ROI) חיובי ללקוחותיהם!
שיווק דרך תוכן הוא אחת הדרכים היעילות ביותר כיום להעניק ערך אמיתי לגולשים בדיגיטל.

תוכן שיווקי VS שיווק דרך תוכן

תוכן שיווקי

  • לפאר ולשבח מותג
  • מציג יתרונות של מוצר

שיווק דרך תוכן

  • מוצר בפני עצמו – התוכן עצמו הוא שחשוב ולא המסרים הישירים שהוא מעביר

למה גולשים מאמינים?

  1. שיווק מפה לאוזן
  2. אתרים המציעים מידע או כלים בתחום ספציפי וממוקד
  3. דירוגים וחוות דעת של גולשים אחרים
  4. סקירות חוץ

כיצד פעילות שיווק דרך תוכן מייצרת הכנסה ללקוח?

  • מודעות
    • בניגוד לקמפיין מסורתיים —> הלקוח מפנים את עולמות התוכן של החברה ומבין מה יצא לו מההיקשרות העתידית.
  • Direct Sales
    • במכירות ישרות דרך הטלפון או באיקומרס הלקוח מגיע שהוא כבר יודע מה הוא צריך.
  • שיפור תהליך מכירה
    • במידה ולקוח מתלבט ניתן להפנותו לעמודי התוכן של המוצר ואז להכניס אותו ל"לוף רימרקטינג" ולבשל אותו עוד.