קליניקה שיווקיתקליניקה שיווקית

האם מי שמשווק אותך עושה עבודה טובה?
קליניקה שיווקית היא הדרך הבטוחה לדעת.
אנחנו באינסייט פתרונות שיווק מספקים שירות יוצא דופן…

לא מעט בתי עסק משתמשים בספקי פרסום חיצוניים.
לא מעט בתי עסק גם לא יודעים למדוד את טיב הפרסום שעושים עבורם. בשביל זה אנחנו כאן.

כמה כסף הוצאת על פרסום בגוגל ופייסבוק השנה?
האם האתר או עמוד הנחיתה מספיק טוב?
האם ניתן לייעל את הקמפיינים ובכך לחסוך עלויות ולשפר תוצאות?

נשמח לבחון את הקמפיינים השונים שרצים בהווה או בעבר, ועל האסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.
נבחן בעין אובייקטיבית לחלוטין את טיב העבודה.
כך, ניתן יהיה לדעת בוודאות האם העבודה שעושים עבורך היא טובה או לא, והאם יש דרך שבה ניתן לבצע אופטימיזציה לכל עבודת השיווק.

שימו לב, ניתוח העבודה מתבצע על יותר מפלטפורמה שיווקית אחת.
אנו בודקים גם את השפה השיווקית בין הפלטפורמות, התאמת התכנים בין הקידומים הממומנים לאורגנים, איכות הויזואלים ועוד..

חסרונות בעבודה במדיה הדיגיטלית

  • מדידה – מנתחי הנתונים שלו באינסייט פתרונות שיווק נתקלים פעמים רבות בלקוחות שאינם יודעים כיצד לקרוא את הדוחות המונפקים ממערכות הפרסום.
    זהו מצב אבסורדי.החשיבות בניתוח הנתונים מגוגל AdWords, פייסבוק AdMamager, קידום ביוטיוב וכו.. היא עליונה!
    הרעיונות הטובים ביותר לעסק שלכם הם שלכם! ואם תלמדו לקרוא את הנתונים תוכלו לעזור למקדמים להגיע לתוצאות טובות עבורכם.
  • טווח ארוך– רובם של המקדמים והמפרסמים רוצים לתת תועלת ללקוח בזמן הקרוב. זאת בשביל "להצדיק" את התשלום שהם מקבלים.המקדמים שלנו באינסייט פתרונות שיווק מבינים אסטרטגיה!
    הם יודעים לנתח באילו ענפי שוק פעולה קצרת טווח תביא לתוצאות. או, לחלופין מתי פעולה ארוכת טווח היא היחידה שיכולה להניב הכנסות.
  • ככל שמפרסמים מבינים את חשיבותו של התוכן העלויות עולות- ככל שיותר מפרסמים ימפרסמו על אותם שטחי פרסום העלות של הלקוחות תעלה.
  • מעורבות של ארגון –> ללא מעורבות ישירה של הלקוח בתכנים יהיה קשה לייצר תכנים מקצועיים איכותיים.
    תהיו מעורבים, תדרשו פגישות מידי חודש ובמידה ואינכם מבינים משהו פשוט תשאלו.האחריות על איכות הקמפיין היא על המפרסם, אבל בסופו של יום אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח.
    לכן, תהיו מעורבים, תשאלו שאלות ותעלו רעיונות. מתוך זה תבוא ההצלחה האמיתית.