איך להגדיל מכירות? 7 טיפים להגדלת מכירות בעסק

הגדלת מכירות בעסק

איך מגדילים מכירות? זו שאלת מיליון הדולר של כל עסק. אבל תתפלאו, פעם זו רק הייתה שאלת המאה אלף דולר, ומישהו שם במכירות פשוט עשה עבודה ממש טובה…

שיווק ומכירות הולכים יד ביד כמו אבטיח ואיזה חכמולוג תורן שמזכיר לכם שאסור לשתות מים אחרי אבטיח. כלומר, הולכים ביחד ממש טוב. אנחנו בדרך כלל מלווים אתכם בשיווק, אבל היום אנחנו רוצים לדבר על קצה התהליך, על המכירות. למה? כי אנחנו רוצים שהשיווק המוצלח שלכם יביא מקסימום תוצאות. המומחים של אינסייט החליטו לרכז עבורכם טיפים שיווקיים ממוקדי מכירות, כלומר – איך למקד את השיווק ככה שהמכירה אחר כך תהיה קלה יתר ומוצלחת יותר. שימו לב, כתבה חובה לפניכם.

 

טיפים להגדלת מכירות בעסק שלכם

דיוק קהל היעד על ידי רימרקטינג

מה זה אומר?

אחרי שקהל היעד שלכם יצר כבר אינטראקציה כלשהי עם העסק שלכם, למשל ביקר באתר או באפליקציה שלכם, אתם רוצים שהמודעות שלכם יופיעו בפניו שוב. איך? באמצעות פיקסלים של פייסבוק שיודעים למקד את המודעות שלכם אל מול קהל שיצר עמכם אינטראקציה ראשונה.

למה? כי הרבה יותר קל למכור למי שכבר ראה אתכם ואפילו הביע עניין מאשר למי ששומע עליכם בפעם הראשונה.
איך זה עוזר להגדלת מכירה? הסיכוי לסגירת עסקה גבוה יותר אל מול מי שכבר יצר אינטראקציה ראשונית. כמו כן, מדובר בפרסום מדויק, טווח הגעה רחב, ואנליטיקיה חזקה.

כאן תוכלו לקרוא עוד בנושא רימרקטינג >> רימרקטינג בפייסבוק

אל תספרו שהלקוחות מרוצים. תוכיחו!

מה זה אומר? כולם רוצים וודאות. גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם רוצים לדעת שהמוצר או השירות שהם מעוניינים לרכוש ולהשקיע בו את מיטב כספם הוא מעולה.
איך זה עוזר להגדלת מכירה? מייצרים הוכחה חברתית. פרסום המלצות של לקוחות וחוויות חיוביות מלקוחות מרוצים מייצר אמון בעסק ומהווה שיקול משמעותי בעת רכישה של מוצר או שירות.

צרו משפך שיווקי שעובד

מה זה אומר? משפך שיווקי הוא תהליך שעובר קהל היעד של העסק מהשלב הראשוני של היכרות עם בית העסק ועד לשלב שהוא הופך להיות לקוח משלם.
כדי לבצע רכישה, הלקוח שלנו צריך לעבור תהליך, שמורכב ממספר שלבים שמובילים אותו בסוף לקבל החלטה על רכישה. אם נרצה לקבל לשיחות המכירה (או מעמד המכירה האוטומטי) לקוח בשל לקנייה, אנחנו צריכים לדאוג בשיווק לכך שהוא עבר כבר כמה שיותר מהשלבים המובילים לקנייה. זה בדיוק תפקידו של המשפך השיווקי.

בשביל לייצר משפך שיווקי שעובד צריך לעבור במספר תחנות ולפעול על פיהן: הגדירו את קהל היעד של העסק ובדקו את הצרכים, ההעדפות והכאב שלו, משכו את תשומת הלב של קהל היעד באמצעות תוכן איכותי, בחרו את ערוצי השיווק היעילים ביותר עבור קהל היעד שלכם, צרו אסטרטגיות ליצירת רשימות של לידים, בנו קשרים עם הלידים שלכם וטפחו אותם, ואל תשכחו למדוד את הביצועים של המאמץ השיווקי על מנת להעריך את האפקטיביות שלו.

איך זה עוזר להגדלת מכירה? בניית משפך שיווקי שעובד מייצר לידים איכותיים, שעברו תהליך ומוכנים יותר לקנייה..

מדידה ובקרה

מה זה? כיום קיימים אינספור כלי מדידה המסייעים למדוד את נתוני השיווק של העסק, לנתח אותם, להגיע לתובנות חשובות והכל בשביל לדעת לשפר את אסטרטגיית השיווק והמכירות. למעשה, מדובר בחלק הכי חשוב בשיווק עצמו והוא היכולת לבדוק מה עובד וכיצד ניתן להשתפר.

איך זה עוזר להגדלת מכירות? שלב המדידה והבקרה הוא חיוני לשיפור מתמיד של אסטרטגיית השיווק בהתאם למטרות העסק. רק בדרך זו ניתן ללמוד מה לא עובד, מה עובד, לשפר ולהתקדם קדימה אל עבר יעדי המכירות של העסק.

כלים לשיפור היעילות

מה זה? כיום קיימים לא מעט כלים שיכולים לסייע לצוות המכירות של העסק שלכם למקסם את הפרודוקטיביות שלהם. לדוגמה מערכת CRM (מערכת לאיסוף וניתוח כל המידע הקיים בקשר ללקוחות החברה), אוטומטית מייל, מערכות מעקב מכירות וגם כלים “טכניים” כמו תסריטי מכירה, מערכת שמחייגת עבורך ועוד. איך זה עוזר להגדלת מכירות? כלים לייעול זרימת העבודה, מאפשרים מיקסום הפרודוקטיביות.

השקיעו בצוות המכירות שלכם

מה זה אומר? הקצו משאבים להכשרות קבועות, סדנאות ופיתוח יכולות המכירה, הכישורים והידע של אנשי המכירות של העסק. תדאגו למידת שביעות הרצון של אנשי המכירות שלכם, בדרך של העשרה, חוויה ותגמול בהתאם.
איך זה עוזר להגדלת המכירות? אנשי מכירות בעלי הידע והמומחיות לנווט שיחות מכירה אל עבר סגירת עסקה הם מרכיב דומיננטי בהצלחת הגדלת המכירות בעסק. בנוסף אתם רוצים שהאנשים שלכם יאמינו בחזון של העסק וירגישו שותפים להצלחתו. השקעה בהם היא הדרך לעשות זאת.

מי לא אוהב מבצעים?

חוזרים למקורות. אחת הדרכים הפשוטות והבדוקות להגדלת מכירות. תעשו מבצע…
מה זה אומר? הציעו מבצעים ותמריצים לזמן מוגבל על מנת לשפר את ההמרות ולהניע את קהל היעד שלכם לבצע רכישות.
איך זה עוזר להגדלת המכירות? אנשים אוהבים לנצל הזדמנויות ואז לרוץ לספר לחבר’ה כמה הם הכי טובים. לכן, חשוב לעשות מבצעים, כדי ליצור את אותן הזדמנויות.

 

לסיכום

איך מגדילים מכירות? במאמר זה סקרנו מספר רעיונות להגדלת מכירות המשלבים שיטות מסורתיות בשיווק ומכירה (כמו השקעה באנשי המכירות) וגם כלים דיגיטליים חדשניים (כמו למשל רימרקטינג, כלי ליעול המכירה, כלים לניתוח נתונים וניהול קשרי לקוחות ועוד). בשביל לקבל עוד רעיונות להגדלת מכירות צרו קשר עם המומחים של אינסייט.

נשמע מעניין? ברור שכן! מלאו את הטופס ונדבר

טופס צור קשר

אהבתם?

הבלוג שלנו עוסק במליארד נושאים וכולם, אבל כולם(!), הולכים לעניין אותך. ובגלל זה אנחנו כותבים את השורה הזאת, ככה לפתח לך את החשק קצת להמשיך לקרוא.

לכל הפוסטים
מה זה גאנט איך בונים גאנט

מה זה גאנט? ולמה אתם חייבים להשתמש בו?

יכול להיות שנתקלתם לא אחת במונח לוח גאנט. אבל האם אתם משתמשים בו? גאנט הוא אחד מהכלים הפופולריים ביותר לניהול…

הגדלת מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות? 7 טיפים להגדלת מכירות בעסק

איך מגדילים מכירות? זו שאלת מיליון הדולר של כל עסק. אבל תתפלאו, פעם זו רק הייתה שאלת המאה אלף דולר,…

יעוץ קידום אתרים אינסייט מרקטינג

האם העסק שלכם צריך יועץ קידום אתרים? ספוילר – כנראה שכן…

לעסק שלכם יש אתר. מעולה! עכשיו נשאלת השאלה – מה התנועה שמגיעה אליו? איך הוא נראה? האם הוא ידידותי למשתמשים…

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים

הרשמה לניוזלטר

להגשת מועמדות השאירו פרטים כאן »

טופס הגשת מועמדות למשרה
דילוג לתוכן