היתרונות של בניית אתר על ידי חברה לבניית אתרים המתמחה בתחום הדיגיטל

חברה לבניית אתרים

אין זה סוד שהעולם עובר לדיגיטל. נראה שמשבר הקורונה גרם לבעלי עסקים לחשב מסלול מחדש על מנת להגדיל את הרווחיות ולייצר טרפיק מקהל הגולשים. על פי הערכות, קיים גידול של כ- 35% בבניית אתרים לעומת אשתקד, ובעיקר בבניית חנויות מסחר ואתרי אינטרנט תדמיתיים.

למה זה קורה? בואו נראה…

אנשים נמצאים יותר בבית, חלקם הוצאו לחל"ת, החנויות סגורות, ואם כבר פתוחות אנשים חוששים לצאת ומעדיפים לצרוך שירותים אונליין ללא סיכונים מיותרים. אך אין זה מדובר רק על אתרי מסחר, אלא גם על אתרי תדמית המשודרגים לטובת נראות טובה יותר, או בעלי עסקים שכך או כך עובדים פחות ומוצאים זמן לשפר את התדמית שלהם ברשת, מה שלא יכלו לעשות בעבר בשל הלחץ של ניהול העסק. אם נוסיף לכל זה את התאגידים והמשרדים שאינם מקבלים קהל ומעבירים את הפעילות לאונליין, את המכללות שמייצרות קורסים אונליין – נגיע לכמות עצומה של עסקים שעברו לדיגיטל.

מהן האופציות של החשיפה ברשת האינטרנט?

ישנם סוגים שונים של נכסים דיגיטליים המאפשרים חשיפה ברשת, החל מפלטפורמות מסחר, ניהול דפים עסקיים ברשתות חברתיות ועד הקמת דפי מכירה ודפי נחיתה לקמפיינים. בואו נראה מה כולל כל נכס שכזה ולמי הוא מתאים.

#בניית אתר אינטרנט

אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי לכל דבר, ומאפשר להציג בצורה חדשנית את שירותי/מוצרי החברה. אתר אינטרנט יכול להיות תדמיתי, כלומר רק לצורך הצגת כרטיס ביקור מרשים ברשת או כדי להציג למכירה מגוון רחב של מוצרים או שירותים כמו קורסים, שירותי ייעוץ, מידע שימושי, בלוג, קטלוג של מוצרים ועוד. חשוב להבין שבניית אתר אינטרנט הוא לא רק יצירת תבנית והכנסת מלל ותמונות, אלא הרבה מעבר. עליו להיות מאופיין בהתאם לאופי המוצרים/השירותים, להיות מעוצב בקפידה ולהכיל מסרים ותכנים שיסייעו לגולש לבצע פעולות שונות ובכלל להבין לאן הוא הגיע.

כיום הרשת מלאה באתרי אינטרנט ושלל גירויים, מה שהופך גולשים לחסרי סבלנות, ולכן עלינו להקדיש מחשבה רבה על כל שלב בתהליך הבנייה, החל משלב האפיון, העיצוב, התוכן ובחירת חברת אחסון איכותית. אתרי אינטרנט ובעיקר אתרי תדמית מתאימים לכל עסק, החל מעסק קטן ועד חברת ענק.

#בניית אתר מסחר

בשונה מבניית אתר תדמיתי, בניית אתרי מסחר נחשבת למורכבת מאוד, וכאן הפוקוס הוא על חוויית משתמש נוחה. בבניית האתר נשים דגש על הצגת המוצרים בצורה נוחה, אפשרויות שילוח, סליקה, תעודת SSL לאבטחת התשלום, תוכן איכותי המציג את יתרונות המוצרים ובעיקר בניית אתר ידידותי למשתמש.  אתר מסחר מתאים למגוון רחב של עסקים, החל מאומנים, חנויות רגילות המעוניינות למכור אונליין, יועצים המציעים קורסים ו/או חבילות ייעוץ, מוצרים לבית, גאדג'טים, מתנות והרשימה עוד ארוכה.

רק נציין שחברה המתמחה בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי, תוכל לסייע לכם להפיץ את הבשורה ולקדם את מוצרי החנות במגוון אפיקי פרסום כמו גוגל שופינג, רשתות חברתיות, קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני ובאפיקים נוספים בהם קהל היעד של המוצרים נמצא.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            בניית דפי נחיתה/מכירה לקמפיינים

עוד אפיק מצוין לתדמית טובה ברשת הוא בניית דפי נחיתה או מכירה. דפים אלו נועדו למכור מוצר או שירות אחד בודד, וזאת בשונה מאתר אינטרנט המציג מגוון דפים בהם מוצגים השירותים או המוצרים. בתום בניית הדף ניתן לבנות קמפיינים ברשתות חברתיות או גוגל לחשיפת המוצר/השירות כמו קמפיין בפייסבוק, באיסטגרם, בגוגל ועוד. משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בבניית דפי נחיתה יוכל לבנות עבורכם קמפיין מנצח עם קישור לדף נחיתה/מכירה המפנה את הגולש לקבלת פרטים נוספים. כמובן שבהזדמנות זו שווה לבדוק אם קיים אתר אינטרנט מזמין, על מנת לייעל את הקמפיין.

הקמת דפים עסקיים ברשתות חברתיות

בניית דפים עסקיים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואיסטגרם והקמת קמפיינים ממוקדים הם נכס דיגיטלי לכל דבר. לדוגמה, פרסומים באינסטגרם ובפייסבוק מאפשרים להגיע לקהל יעד ממוקד מאוד, ולכן משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בבניית דפי נחיתה יוכל לבנות עבורכם קמפיין מנצח עם קישור לדף נחיתה/מכירה המפנה את הגולש לקבלת פרטים נוספים.

למה כדאי לבחור דווקא במשרד פרסום דיגיטלי לבניית אתר?

  • משרד פרסום דיגיטלי מתמחה בין היתר גם בקידום אורגני, ולכן הוא יוכל לבנות בסיס טוב לקידום האתר החדש כבר מבעוד מועד. פרמטר זה חשוב במיוחד לחנויות מסחר המעוניינות לקדם מוצרים בגוגל שופינג, או כל אתר תדמיתי המעוניין בעתיד לקדם אורגני את האתר.
  • משרד פרסום יוכל לבנות אסטרטגיית פרסום ולנהל קמפיינים רווחיים בתום בניית האתר, הרי אתר אינטרנט היא חשיפה מעולה ברשת, אך ללא קידום וביצוע קמפיינים לא תוכלו לחשוף את האתר לקהל היעד הרלוונטי.
  • משרד פרסום יוכל לבנות עבורכם קמפיינים ברשתות חברתיות המפנים ישירות לאתר האינטרנט שלכם או לדפי נחיתה, וכך לאסוף לידים איכותיים שיגדילו את המכירות.

לסיכום, אם החלטתם לבנות אתר אינטרנט או לשדרג את הקיים, העדיפו לבצע זאת עם חברת פרסום המציעה מעטפת שירות במקום אחד, כך בתום בניית האתר תוכלו לחשוף אותו לקהל היעד הרלוונטי, באמצעות בניית אסטרטגיית פרסום ממוקדת שמטרתה להגדיל את המכירות.