העתיד כבר כאן: קידום העסק בגוגל

קידום בגוגל

אין ספק שעולם האינטרנט שינה את חיינו מקצה לקצה – במיוחד כאשר בוחנים את שני העשורים האחרונים. כיום, הרצונות והתשוקות של אנשים הם לרכוש מוצרים, לשכור שירותים, להתייעץ עם גורמים מקצועיים וכל זאת על ידי קבלת מענה מהיר מתוצאות השאילתות במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם – Google.
עבור בעלי העסקים, הזירה המרכזית בכל הנוגע למסחר, חשיפת המותג או הצעת שירותים מקצועיים נמצאת בעולם המקוון. עם זאת, חשוב לציין שהתחרות במרבית התחומים הפכה לעוצמתית יותר ולכן ישנו הצורך לפתח אסטרטגיה שיווקית-פרסומית מדויקת שתאפשר לכם (בעלי העסקים) לגבור על המתחרים שלכם.
אז באילו דרכים ניתן לפעול למען קידום העסק בגוגל ומה העלות? האם כל אדם יכול לעשות זאת באופן עצמאי? ובמידה ולא, איך לבחור אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים? בכדי לענות על השאלות הללו, צריך להתחיל ממושגים בסיסיים.

אילו אפשרויות קידום בגוגל קיימות?

1. פרסום ממומן בגוגל (PPC) – פלטפורמה חסכונית בתשלום לקליק שעוזרת לייצר לידים, לאפשר חשיפה משמעותית של המותג שלכם ולהגדיל את המכירות. הקמת קמפיינים אינטרנטיים בגוגל מאפשרת לעסקים להופיע לצד תוצאות חיפוש מובילות עבור מילות מפתח ספציפיות.
מודעות ממומנות בגוגל (קמפיינים) מאפשרות לכם לפרסם את העסק שלכם באמצעות תשלום לפי לחיצה (לקוח לוחץ על המודעה וכך מתבצע התשלום שלכם) המאפשרת לעסקים ליצור ולהשיק מודעות חיפוש ותצוגה. המודעות הממומנות נראות כמעט זהות לתוצאות החיפוש הרגילות (אורגניות), כאשר ההבדל היחיד הוא המילה "מודעה" בירוק. מודעות Google יופיעו בחלקו העליון ו\או התחתון של דף תוצאות החיפוש.
טכניקת פרסום זו מייצרת מספר יתרונות במגוון מישורים:
ראשית, בעלי העסקים יכולים לפרסם את מוצריהם או שירותיהם לקהל היעד וזאת לאחר ביצוע מחקר מקיף ודקדקני שמטרתו להתמקד ברוכשים פוטנציאלים ולחשוף בפניהם את השירותים או המוצרים שלכם.
המיקוד ייעשה על ידי התייחסות לשאילתות חיפוש פוטנציאליות, בדיקה עבור כמות נפח החיפושים החודשית, הטמעת ביטויים רלוונטיים וממירים במודעה וגיוון בסוג הקמפיינים המוצגים בגוגל.
כאשר הקמפיינים והמודעות עברו אופטימיזציה נכונה וקהל היעד נבחר באופן מדויק, הדרך להופיע בראשית העמוד קצרה והמשמעות לכך היא כניסת גולשים רבים יותר לאתר וכמובן הגדלת מחזור הרווחים. הפרסום הממומן מאפשר לכם לראות תוצאות במהירות ולכן התחום נוסק בצורה מטאורית בעשור האחרון.

2. קידום אורגני (SEO) – טכניקה נוספת לקדם את האתר שלכם היא על ידי ביצוע פעולות "אורגניות" שבאמצעותן בעלי העסקים יופיעו בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש – שימו לב, מדובר על התוצאות שמופיעות מיד לאחר התוצאות הממומנות.
נושא הקידום האורגני מורכב מהמון פרמטרים ופעולות טכניות שיש לבצע על בסיס יומי באתר של אותו העסק. החל משינויים בקוד האתר, שיפור המהירות של האתר, הזנת תוכן אורגני, כתיבת תגיות, הוצאה והכנסה של קישורים ועוד. העבודה השוטפת דורשת מיומנות מקצועית והבנה עמה תוכלו להגיע להישגים בתחומכם וכאמור לדרג ביטויים מרכזיים במיקומים הראשונים.
בעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את האתר שלהם באופן אורגני צריכים להיות מודעים לעובדה כי מדובר על תהליך ארוך אך בעת ההגעה למקומות הראשונים הוא משתלם מאוד מבחינה כספית.

האם כל בעל עסק יכול לפתח את אחת מהאסטרטגיות קידום הללו באופן עצמאי?

באופן תיאורטי, התשובה חיובית אם כי המציאות מראה לנו אחרת. חשוב להבין כי קידום ממומן או אורגני הוא מקצוע לכל דבר ועניין ודורש המון (!) זמן, השקעה, יכולת יצירתית ויכולת אנליטית כאחד.
לכן, אלא אם אתם מסוגלים להשקיע מספר שעות רבות במהלך היום למען קידום העסק שלכם במנוע החיפוש, אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישה אצלנו בחברת "אינסייט" ולהתרשם מצוות מקצועי, מנוסה ומיומן שמסוגל לפתח את העסק שלכם בכמה דרגות ולהפוך את המותג שלכם לשם דבר בעולם האינטרנט.