שנינו יחד תחת “מטא” אחת – איך מחברים בין חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם, ולמה כדאי לעשות את זה

איך לחבר אינסטגרם לפייסבוק

תאגיד מטא (או כמו שאנחנו עדיין מתעקשים לקרוא לו – פייסבוק) שולט ביד רמה בתחום הרשתות החברתיות. הוא מחזיק בשתי הרשתות החברתיות המובהקות הגדולות בעולם עם תנועה בלתי נתפסת של תנועה ומעורבות. מה יוצא לנו מזה ששתי הרשתות המובילות בעולם נשלטות על ידי אותו תאגיד? במדריך הבא נלמד איך לנצל את החיבור הזה כדי לחבר בין חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלנו.

באופן כללי אנחנו לא אוהבים מונופולים או גופים גדולים שעלולים לחסל את התחרות, זה לא טוב לנו כמשתמשים, וגם עלול לפגוע בנו כצורכי שירותים. אבל מכיוון שלא נתחיל לפרק עכשיו את “מטא” כדאי לנו ללמוד איך לפחות ליהנות מהעובדה שהיא שולטת ברוב תחום הסושיאל מדיה.

במדריך הבא נעבור גם על הצעדים הטכניים, וגם על היתרונות בחיבור חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלנו.

למה בכלל כדאי לחבר בין חשבון הפייסבוק וחשבון האינסטגרם?

טוב… למה לא?

הסיבה העיקרית שאנחנו מחזיקים בכלל את החשבונות האלה היא כדי להגיע ליותר אנשים. זה יכול להיות כאנשים פרטיים או כבעלי עסקים, המטרה היא דומה, יותר חשיפה.

לצורך העניין, זה לא משנה אם אנחנו מספרים על שירות חדש או על חופשת הסקי בצרפת, אם אנחנו מעלים את זה לרשת החברתית אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יראו את זה. גם אם זה פרסום לחברים בלבד, נרצה שכמה שיותר חברים שלנו יראו את זה.

כל הדרכים מובילות לכך שאם נפרסם את הפוסט או הסטורי שלנו גם בפייסבוק וגם באינסטגרם פשוט נגיע ליותר אנשים, וזו כמובן המטרה שלנו.

אילו הרשאות צריך כדי לחבר בין חשבון פייסבוק לחשבון אינסטגרם?

אתם צריכים שהחשבונות האלה יהיו שלכם, או במקרה של חשבון עסקי (כלומר דף עסקי בפייסבוק) עליכם להיות לפחות מנהל בדף.

חוץ מזה אתם צריכים את הסיסמאות, ובמקרה ומופעל אצלכם זיהוי דו שלבי – אז גם אותו.

זה נשמע שטותי, אבל אנשים רבים רגילים להיכנס לרשתות דרך האפליקציה או המחשב האישי וכלל לא זוכרים את הסיסמה. לפני שאתם ניגשים לחבר בין החשבונות וודאו שיש לכם אותה.

חיבור בין פרופיל הפייסבוק האישי לפרופיל האינסטגרם

השלב הבסיסי ביותר הוא לחבר בין  חשבון האינסטגרם לבין הפרופיל האישי בפייסבוק.

עושים את זה בצורה הבאה:

  1. כנסו לחשבון האינסטגרם שלכם דרך האפליקציה בטלפון (זה פשוט יותר נוח)
  2. הקישו על תמונת הפרופיל בשורה התחתונה כדי להיכנס לעריכת הפרופיל
  3. הקישו על אייקון שלושת הקווים בפינת המסך העליונה (ימין או שמאל, תלוי בהגדרות השפה אצלכם)
  4. הקישו על גלגל השיניים (הגדרות או settings)
  5. בתחתית, אחרי כל ההגדות שנפתחו, כנסו למרכז החשבונות (account center)
  6. הקישו על הגדר את מרכז החשבונות
  7. בחרו הוסף חשבון פייסבוק
  8. התחברו, חפשו או בחרו בחשבון שאליו ברצונכם להתחבר (סיכוי לא רע שתראו כבר את החשבון שלכם ורק תצטרכו לבחור)
  9. לחצו על סיום

זהו. חיברתם בין החשבונות.

עכשיו תוכלו להגדיר גם שיתוף אוטומטי של סטוריז ופוסטים מפייסבוק לאינסטגרם, וגם את הכיוון ההפוך.

שיתוף מפייסבוק לאינסטגרם:

בתוך מרכז החשבונות, (תוכלו להגיע אליו באותה צורה) בחרו שיתוף בין חשבונות, בחרו את חשבון הפייסבוק שלכם, והגדירו במסך הבא מה ישותף בצורה אוטומטית.

שיתוף מאינסטגרם לפייסבוק:

בשלב בו מוסיפים כיתוב בכל פוסט תהיה לכם אפשרות לשתף גם לפייסבוק.

חיבור דף עסקי בפייסבוק לחשבון אינסטגרם

לפני שנסביר בדיוק איך לעשות את זה, חשוב להגיד שפייסבוק מנסה להעביר את כל תכונות ניהול הדף העסקי לתוך פלטפורמת meta business suite שם באמת ניתן לתפעל את שני החשבונות – הדף העסקי וחשבון האינסטגרם במרוכז.

במדריך הזה נראה איך מחברים את החשבונות ישירות מהדף עצמו, אך ישנן עוד דרכים לעשות את אותה פעולה דרך meta business suite, וסביר להניח שאם אתם משתמשים ב meta business suite לניהול הדף, פייסבוק כבר יציע לכם בהודעות קופצות לחבר בין החשבונות וגם ינחה אתכם איך.

כמובן שלא נסמוך על זה ונסביר לכם כאן. עדיף לעבוד ממחשב:

  1. כנסו לדף העסקי בפייסבוק
  2. בתפריט למעלה לחצו על אפשרות ערוך פרטים
  3. בתפריט שנפתח יש אפשרות בחירה – אינסטגרם. בחרו בה
  4. נפתח חלון קופץ המציע לכם לחבר את חשבון האינסטגרם.
  5. לחצו על חבר חשבון בחלון הקופץ (זה הכפתור היחיד)
  6. תידרשו להתחבר לחשבון האינסטגרם שלכם
  7. ו… זהו.

עכשיו תוכלו להעלות תכנים באינסטגרם ובדף העסקי באותו זמן, בין אם בעבודה ב meta business suite דרך המחשב (נוח מאד), או מתוך אינסטגרם באפליקציה בטלפון.

חיבור מערכת הפרסום

ובכן… לא צריך.

מה הכוונה? מערכת הפרסום כבר מחוברת, והיא מאפשרת לכם לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם ביחד אפילו אם בכלל אין לכם חשבון אינסטגרם. המערכת תיצור עבורכם פרופיל זמני עם אותו השם ותמונת הפרופיל של הדף העסקי ותשתמש בו לפרסום הממומן.

כמובן שאם יש לכם חשבון אינסטגרם לעסק כדאי לחבר אותו, זה נעשה בלחיצת כפתור אחת במרכז המודעות בשלב יצירת המודעה.

אם כבר שליטה בשוק, לפחות שנהנה מזה…

כמו שאמרנו, יש כל מיני בעיות עם העובדה שמטא שולטים בצורה כל כך בולטת בתחום הרשתות החברתיות, אבל יש בכך גם יתרונות. יתרון אחד הוא שאנחנו יודעים איפה כולם נמצאים ולא צריכים לזגזג בין פלטפורמות רבות, והיתרון השני הוא שיתוף הפעולה בין הפלטפורמות השונות, בדיוק כמו שהראנו במדריך הזה.

אם אתם רוצים לדעת איך להוציא יותר מחשבונות הסושיאל שלכם, איך להיעזר בהם לקידום העסק ולהשגת לקוחות, צרו קשר עם המומחים של אינסייט, ונבנה לכם אסטרטגיית שיווק ופרסום ברשתות החברתיות.

בהצלחה.

במידה ואתם צריכים עזרה תוכלו להשאיר לנו פרטים בטופס מצד שמאל למעלה 🙂

נשמע מעניין? ברור שכן! מלאו את הטופס ונדבר

טופס צור קשר

אהבתם?

הבלוג שלנו עוסק במליארד נושאים וכולם, אבל כולם(!), הולכים לעניין אותך. ובגלל זה אנחנו כותבים את השורה הזאת, ככה לפתח לך את החשק קצת להמשיך לקרוא.

לכל הבלוגים
איך מייצרים לידים חמים לעסק

איך מייצרים לידים חמים לעסק?

בעלי עסקים צרכים לשלוט בלא מעט תחומים בשביל שהעסק שלהם ישגשג אחד הנושאים החשובים ביותר המהווים מקור לצמיחה וגדילה של…

טיפים לעיצוב מודעה בפייסבוק

9 כללים מנחים לעיצוב מודעה בפייסבוק

החלטתם להתקדם ולפרסם את העסק שלכם בפרסום ממומן בפייסבוק! מזל טוב. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שבניגוד לעולם האורגני, בעולם…

איך לייצר לוגו

איך יוצרים לוגו? המדריך המלא לעסקים שרוצים לבלוט

כשמתחילים להתווכח סביבנו מה יותר חשוב – תמונה או טקסט, לוגו או סלוגן, תוכן או תמונה- אנחנו בדרך כלל לוקחים…

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים

הרשמה לניוזלטר