לעסק שלכם יש אתר. מעולה! עכשיו נשאלת השאלה – מה התנועה שמגיעה אליו? איך הוא נראה? האם הוא ידידותי למשתמשים בו? האם הוא ממיר? וגם, איך העסק שלכם מפרסם את עצמו? איך הוא מייצר לעצמו לידים, פניות, לקוחות חדשים?
אנחנו מקווים שכבר עשיתם את ההקשר בין שתי השאלות האחרונות לבין אלה שלפניהן ואתם מתחילים להבין שאתר הוא לא רק ליופי ולא רק כרטיס ביקור, אלא כלי שיווקי יעיל. עכשיו בואו נדבר על מה זה בכלל יועץ קידום אתרים ולמה אתם כנראה צריכים גם אחד כזה.
התחום של קידום אתרים הוא ‘תורה’ שלמה ומי שלא בקיא בה, יכול בקלות להישאר מאחור, בדיוק בשביל זה ניתן להיעזר ביועץ לקידום אתרים. מה זה יועץ לקידום אתרים? מה זה יועץ seo? מה זה יועץ קידום ממומן? מתי כדאי להיעזר ביועץ קידום אורגני ומתי בממומן? ואיך הם יכולים לעזור לעסקים שלכם? יואו כמה שאלות… ובגלל שאנחנו שאלנו אותן, אנחנו גם נענה! המומחים של אינסייט מתגייסים למשימה ועושים לכם סדר.
מה זה יעוץ קידום אתרים?
כל עסק נמצא היום בדיגיטל. אבל רק ‘להיות’ זה לא מספיק. המטרה היא לבלוט. במינוח מקצועי, המטרה היא שהאתר של העסק יופיע בראש תוצאות החיפוש של הגולשים שמחפשים במנוע החיפוש מספר אחת, גוגל, את הנושא או התחום שהעסק שלכם קשור אליו.
מאחר ומדובר בעולם שלם של ידע, מונחים, שיטות, אסטרטגיות, וכלים הדרך לשם יכולה להיות לא קלה. בדיוק כמו שסתימה בשיניים לא עושים אלא אצל רופא השיניים, גם קידום אתרים לא עושים אלא אצל יועץ קידום אתרים שיש לו את ההכשרה, הידע, המומחיות והניסיון.
את התחום של ייעוץ קידום אתרים ניתן לחלק באופן כללי ל-2:
- SEO- Search Engine Optimization, אופטימיזציה למנוע החיפוש בצורה אורגנית.
- PPC- Pay Per Click, תשלום לפי קליק.
באופן כללי ניתן לומר כי ייעוץ קידום אתרים נועד להגביר את הנוכחות המקוונות של העסק בדיגיטל.
למה צריך ייעוץ בקידום האתר?
הנה מספר סיבות למה ייעוץ לקידום אתרים חיוני מאוד לכל עסק:
- נראות האתר: יועצים לקידום אתרים מסייעים לשפר את הנראות של האתר ובכך עוזרים למשתמשים למצוא את האתר.
- חווית משתמש טובה יותר: כל עסק רוצה בסופו של יום שיעורי המרה טובים. לשם כך נדרשת מעורבות גבוהה מצד המשתמשים. מעורבות גבוהה נוצרת בין היתר כתוצאה מחווית משתמש טובה. מה שעוזר לייצר חווית משתמש טובה הוא אתר מותאם היטב.
- יתרון תחרותי: ייעוץ קידום אתרים מקצועי עוזר לעסק להיות תמיד מספר צעדים לפני המתחרים על ידי יישום אסטרטגיות קידום אתרים עדכניות וחדשניות.
- שימוש יעיל במשאבים: שימוש ביועץ קידום אתרים יכול לייצר שימוש יעיל בתקציב השיווק של העסק, תוך מקסום ההשקעה.
בואו נדבר על SEO – מה זה ייעוץ SEO?
ייעוץ SEO נועד להגביר את הנראות של העסק במנועי החיפוש, כמו גוגל, על ידי ניתוח ושיפור האתר. הרצון הוא למשוך יותר תנועה אורגנית (לא בתשלום) לאתר של העסק על ידי שיפור הדירוג שלו בדפי תוצאות מנועי החיפוש.
כמה עולה השירות של ייעוץ קידום אתרים SEO ?
עלות שירות קידום אתגרים תלויה במספר גורמים כמו למשל גודל הפרויקט, הניסיון של חברת הייעוץ, סוג העסקה וכו’. כאשר ומדובר בייעוץ חד פעמי, סביר שהתמחור יהיה על בסיס שעתי והמחיר ינוע בין 250 ש”ח ל- 1,000 ש”ח לשעת ייעוץ. כאשר ומדובר בייעוץ שוטף סביר שהתשלום יהיה בריטיינר חודשי ואז ינוע בטווח מחירים שנע בין 1,500 ש”ח- 5,000 ש”ח לחודש, תלוי בגודל העסק, במטרות וסוג הפרויקט ובמספר ואיכות התכנים שיוכנו לאתר.
מה כולל ייעוץ seo אצלנו באינסייט? ואיך זה יעזור לעסק שלך?
בתור התחלה, מחלקת קידום האתרים באינסייט מנוהלת על ידי מקדמים בעלי ניסיון שקידמו בקריירה כבר מאות אתרים, חלקם במסגרת חברות גדולות שכולכם מכירים.
יש לנו רקורד מוכח של אתרים שהתקדמו מתחתית הרשימה היישר אל העמוד הראשון ולא מעט מונחי חיפוש שהצלחנו לקדם לתוצאה 1 ואפילו לתוצאה אפס!
למי שלא מכיר, תוצאה אפס היא התשובה המקוצרת שגוגל מתמצת מתוך אתר מסוים ומציג אותה בראש תוצאות החיפוש (לא תמיד קיימת).
אז קודם כל ייעוץ קידום אתרים כולל ניסיון ורקורד של הצלחה.
בחינת האתר
לפני שבכלל מגיעים למחקר מילות מפתח אנחנו נבדוק את כל הפרמטרים באתר – מהירות, נראות, חווית משתמש, מבנה, דומיין ועוד. כל אלה פרמטרים המשפיעים על SEO באופן כללי ובדרך כלל נוטים “להתעלם” מהם מהסיבה הפשוטה שרוב מקדמי האתרים לא יודעים לתת להם מענה.
באינסייט תקבלו לא רק בחינה מדוקדקת של האתר אלא גם פתרונות ואפשרות לשיפור האתר אצל מחלקת בניית האתרים המצוינת שלנו.
מחקר מילות מפתח
היינו שמחים לספר לכם על הטכניקה של מחקר מילות מפתח, אבל.. היא קצת סודית. נאמר רק באופן כללי שהיא כוללת לא רק בדיקה של חיפושים אלא גם מחקר מתחרים מעמיק, בדיקת רלוונטיות של מילים, בחינת ביטויים ארוכים ועוד. אנחנו משתמשים בניסיון, בידע, בהגיון ה-SEO שלנו וגם בכמה כלים טכנולוגיים מתקדמים.
תוכן
כל התוכן לקידום אתרים באינסייט נכתב על ידי אנשים, קופירייטרים מקצועיים, שלומדים את הנושאים, משלבים בצורה מושלמת את מילות המפתח וכותבים מאמרים מדוייקים שגם עוזרים לקדם את האתר וגם מוסיפים לו ערך רב.
קישורים
יש לנו הרבה כישורים בתחום הקישורים (ומשחקי המילים). מקישורים פנימיים ועד קישורים חיצוניים. ושימו לב – אנחנו לא “דוחפים” לכם קישורים. ב-SEO המודרני אנחנו בוחנים כל מקרה לגופו ומחליטים איזה וכמה קישורים ישרתו את האתר שלכם הכי טוב.
הטמעה
אתם מקבלים ראש שקט, אנחנו עושים את כל העבודה ואתם נהנים מהתוצאות.
התאמה אישית
אנחנו מתאימים לכם בדיוק את חבילת הקידום המתאימה לכם – מה, למה, כמה, איך, לכל אתר יש את התשובות הייחודיות שלו בקידום. אנחנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולייצר עבורכם את התשובות.
ייעוץ seo איכותי תורם להגדלת התנועה האורגנית לאתר, משפר את נראות המותג, ובסופו של דבר תורם להגדלת המכירות של העסק.
וככה, אנחנו באינסייט מרקטינג יכולים בעזרת ייעוץ בקידום אתרים לעזור לא רק לאתר שלך, אלא לכל העסק שלך.
מתי צריך לקחת יועץ קידום אורגני?
באופן כללי אפשר לחשוב על מספר תרחישים שכדאי לחשוב בהם על לקיחת ייעוץ SEO, כך למשל כאשר העסק משיק אתר חדש כדאי לחשוב מלכתחילה על אסטרטגיה שתתאים לקידום האתר ותמקסם את הקידום שלו ואת ההשקעה שלכם, או כאשר העסק בוחר לבצע עיצוב מחדש של האתר, מומלץ להשתמש בשירות של ייעוץ לקידום אתרים בשביל לשמור או לשפר את הדירוג הנוכחי.
אפשרויות אחרות הן כאשר יש ירידה בתנועה באתר או ירידה בדירוג במנועי החיפוש או כאשר רוצים להשיג יתרון על פני המתחרים, או כאשר העסק עומד להשיק מוצרים או שירותים חדשים. בסופו של יום אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב ולכן אתם תוכלו לזהות את העיתוי הנכון ביותר עבורו.
איך לבחור יועץ SEO מותאם לעסק שלי?
בסוף זה גם עניין של בחירת יועץ seo המתאים ביותר עבור העסק שלכם. לשם כך עליכם לשים לב לשיקולים הבאים:
- רקורד מוכח ומומחיות בתחום.
- גישה מותאמת אישית לצרכים של העסק ולא תכנית שבלונית.
- שקיפות ועדכון בתוצאות התכנית ובהתקדמות.
- בעלי ידע עדכני ומתחדש כל הזמן. בדיוק כמו התכיפות של השינויים של האלגוריתמים.
- המלצות של לקוחות קודמים או עדכניים.
עכשיו, בואו נדבר על PPC – מה זה יועץ קידום ממומן?
יועץ קידום ממומן מנהל מסע פרסום בתשלום במדיות החברתיות, ב-Google Ads, Bing Ads וכו’. המטרה שלו היא לייצר תנועה לאתר של העסק באמצעות מודעות בתשלום. שיטת התשלום המקובלת היא תשלום רק כאשר משתמש מקליק על המודעה.
כמה עולה השירות של יעוץ קידום אתרים PPC?
גם כאן העלות תלויה בניסיון של חברת השיווק, בגודל העסק, במטרותיו ובהיקף הפרויקט. העלות של השירות משתנה בין אם מדובר בשכר שעתי נקודתי שאז המחיר הוא 250 ש”ח ל- 1,000 ש”ח לשעה, או תעריף חודשי שאז טווח המחירים נע בין 1,000 ש”ח לבין 3,000 ש”ח.
מה כולל ייעוץ ממומן אצלנו באינסייט? ואיך זה יעזור לעסק שלך?
אלה הם השירותים הנכללים במסגרת ייעוץ ממומן PPC באינסייט:
- הגדרת מסע פרסום: יצירה והגדרה של מסעות הפרסום של העסק על מנת להגיע לקהל המדויק ביותר.
- מחקר מילות מפתח: זיהוי מילות המפתח הטובות ביותר למודעה.
- יצירת מודעה מושכת: עיצוב מודעה משכנעת וקריאייטיב.
- ניהול הצעות מחיר: אסטרטגיות הצעות מחיר כדי להפיק את המרב.
- מעקב וניתוח מתמשך: ניטור ביצועים של מסע הפרסום כדי לבצע שינויים מבוססים.
- בדיקת A/B: בדיקת וריאציות שונות של מודעות. כאן תוכלו לקרוא עוד על A/B TESTING
- מתן דוחות מפורטים: דיווח על ביצועי הקמפיין והחזר השקעה.
אבל זו סתם רשימה קרה וחסרת לב.
זה לא רק מה שאתם מקבלים אצלנו באינסייט. כי כשאתם באים לייעוץ ממומן באינסייט מרקטינג אתם מקבלים לפני הכל אפיון והיכרות מעמיקה עם העסק שלכם. אנחנו בודקים ונוברים וחוקרים ושואלים, מאפיינים ומנתחים (כן, לפעמים אנחנו קצת מגזימים). כדי לייצר לכם את הקידום הממומן הטוב ביותר.
אחר כך, אנחנו יושבים וחושבים, ובונים לכם אסטרטגיה ייחודית, רק שלכם, שתתאים בדיוק למה שאתם צריכים.
האסטרטגייה שנבנה לא מתמקדת רק בקידום ממומן, אלא בכל הפעולות שאנחנו עושים לקידום העסק שלכם. זוכרים את ייעוץ קידום האתר שלפני רגע דיברנו עליו (תכל’ס, אם אתם לא זוכרים זה פשוט כי לא הקשבתם, או שהתחלתם לקרוא מהאמצע…) אז הוא גם חלק מהאסטרטגיה, וגם כל הפעולות האחרות שנעשה בשבילכם, הכל משתלב באסטרטגייה אחת שלמה ורחבת טווח.
רק אז אנחנו הולכים להכין חומרים של קופי וקריאייטיב, ולבנות את הקמפיין עצמו (כן, זה השלב שבו נכנסת גם הרשימה מלמעלה).
יועץ PPC טוב כמו שתקבלו באינסייט, יתקוף כמה מטרות בקמפיין אחד: יגדיל את הנראות של העסק, יניע תנועה ממוקדת וימקסם את ההחזר על השקעה על הפרסום. זו המטרה שלנו באינסייט כל הזמן, ויש לנו המון אמצעים בשבילה. .
מתי צריך לקחת ייעוץ ממומן?
מומלץ לשקול לקיחת שירות ייעוץ PPC במגוון מצבים כמו למשל לקראת השקת מוצר או שירות חדש בעסק, במידה והתעורר צורך בתנועה מיידית לאתר, אם מסעות הפרסום עד כה הניבו תוצאות נמוכות או על מנת להבליט את המודעות שלכם אל מול המתחרים. אבל הכי טוב לקחת יועץ קידום ממומן, כשאתם מרגישים שהגיע הזמן להצמיח את העסק ולעלות שלב: בלקוחות, בהכנסות, במחזור.
איך לבחור יועץ PPC מותאם לעסק שלי?
בדומה לבחירת יועץ seo, גם כאן הניסיון בניהול קמפיינים מוצלחים בתחום הוא חשוב. יחד עם זאת, גם ההסמכה בפלטפורמה כמו למשל Google Ads היא חשובה. פרמטר נוסף שיכול לסייע בבחירת יועץ PPC הוא דוגמאות מקמפיינים קודמים שהביאו תוצאות ללקוחות אחרים. עדכון בצורה קבועה בהתקדמות ויצירת אסטרטגיה מותאמת אישית לעסק הם חיוניים בעת עבודה מול יועץ PPC.
לסיכום
פנו אל המומחים של אינסייט המתמחים בייעוץ לקידום אתרים, הן בפן של SEO והן בפן של PPC, ובפרט בשאלה- איך לייצר לידים? על מנת לגרום לעסק שלכם לבלוט בנוף הדיגיטלי התחרותי הקיים.