מהו אתר תדמית, ואיך תבנו אותו נכון? מדריך אינסייט לשיפור (אתר) התדמית

מהו אתר תדמית

החלטתם שלעסק או למותג שלכם מגיע אתר שיספר את הסיפור שלו ויחזק את התדמית שלכם. החלטה מעולה! עכשיו נשאלת השאלה, איך תבנו אותו נכון?
המומחים של אינסייט הכינו לכם מדריך פרקטי שיסביר לכם מה זה אתר תדמית? למי הוא יכול להתאים? מה מכיל אתר תדמית? וגם איך נראה תהליך העבודה עם אינסייט לבניית אתר תדמית, וכמה זה יעלה לכם. כל מה שאתם צריכים לדעת על בניית אתר תדמית לעסק או המותג שלכם ממש כאן.

מה זה אתר תדמית?

נתחיל מהבסיס – מה זה אתר תדמית? ישנם כל מיני סוגים של אתרי אינטרנט: אתרי חנות או בשמם הנוסף אתרי מסחר אלקטרוני, ישנם אתרי חדשות, אתרי ספורט, אתרי טיולים, ישנם אתרי הזמנות, אתרי אינדקס שתפקידם לעזור למצוא אתרים אחרים ועוד. ויש את אתרי התדמית. התכלית של אתר תדמית היא להציג את הערכים והזהות של המותג.

הכלים שאתר תדמית משתמש בהם על מנת לענות על תכלית זו הם לרוב:

  • ויזואליות- האתר צריך לשקף את צבעי המותג ולספר את הסיפור שלו דרך הצבעים, הפונטים, התמונות והסרטונים שמייצגים אותו ומשרתים אותו.
  • סיפור המותג- סיפור הוא כלי מעולה להעביר מסר, זהות וערכים. לכל מותג יש סיפור. אתר תדמית צריך לדעת לספר את הסיפור שלו. השפה באתר היא חלק בלתי נפרד מהסיפור שלו. אבל לא רק. גם התפריט, המלצות של לקוחות, הבלוג, כולם צריכים לספר את הסיפור של המותג.
  • חווית משתמש- המשתמשים הם חלק בלתי נפרד מהאתר. בניית אתר תדמית חייבת להיעשות במחשבה על החוויה שהמשתמשים יעברו מהרגע שיכנסו לאתר, דרך הפעולות שיעברו ועד שייבחרו לעזוב אותו. כאשר המטרה היא להקל עליהם, לייצר חוויה ידידותית ומושכת.

בעוד אתר מסחר אלקטרוני למשל, מתמקד בעסקאות, אתר תדמית מתמקד ביצירת ‘תיק דיגיטלי’, סוג של כרטיס ביקור או תיק עבודות, המציע למשתמשים באתר להעמיק את ההיכרות שלהם עם האתוס של המותג.

למי מתאים אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אידיאלי לעסקים ולאנשים פרטיים שרוצים לבנות נוכחות מקוונת חזקה ולבסס היכרות בינם לבין הלקוח הפוטנציאל.

זה כולל בין היתר:

  • אנשי מקצוע עם זיקה לתחום האומנות והיצירה. כך למשל בקטגוריה הזו יכללו צלמים, מעצבים, אמנים, בלוגרים ואדריכלים שזקוקים לפלטפורמה להצגת תיקי העבודות שלהם.
  • מותגי יוקרה על סוגיהם השונים לרבות מעצבי תכשיטים, מותגי אופנה ומלונות בוטיק ששמים דגש על תדמית והחוויה של המותג.
  • תאגידים המעוניינים לשפר את הזהות הארגונית שלהם על מנת להעביר לבעלי עניין את החזון, הערכים והמשימה שלהם.
  • נותני שירות למיניהם לרבות משרדי ייעוץ, משרדי עורכי דין, יועצות שינה, מדריכות הורים, מרפאות אסתטיקה ועסקים אחרים מבוססי שירות שרוצים להדגיש את המומחיות והאמינות שלהם בתחום. נותני שירות הם עסקים שבהם בניית אתר תדמית היא חשובה במיוחד, כי על פי רוב לא ניתן למכור את השירות אונליין, וחלק חשוב בדרך למכירה הוא יצירת התדמית המתאימה לעסק.

מה מכיל אתר תדמית טוב?

באינסייט מאמינים שכל עסק צריך אתר תדמית שיותאם למידותיו האישיות ויביא לידי ביטוי את הייחודיות שלו. יחד עם זאת, ישנם מספר אלמנטים כלליים שיחזרו על עצמם בכל אתר תדמית מקצועי שתוכנן בקפידה.

דף הבית

דף הבית של אתר תדמית הוא סוג של מבוא חזותי מרתק למותג. בדף הבית ניתן למצוא תמונות באיכות גבוהה וכותרות מושכות. עוד חשוב שהניווט יהיה ברור ומזמין.

אודות

טקסט קצר ומדויק שמספר את הסיפור של העסק צריך לכלול את ההיסטוריה, הייעוד, החזון וחברי הצוות של המותג. חשוב שהוא ידבר את השפה של המותג ושל קהל היעד ולא יהיה מעיק או מסורבל.

גלריה

הגלריה היא המקום הוויזואלי שמושך את המשתמשים אם זה בדרך של תמונות, סרטונים או מצגת. זו ההזדמנות להציג לראווה את הפרויקטים, העבודות, המוצרים של המותג.

שירותים ומוצרים

היכרות טובה בין המותג למשתמשים עוברת בהצגת והכרת השירותים של המותג. כאן המקום לתת תיאור מפורט של כל השירותים והמוצרים המוצעים על ידי המותג. בנוסף, דרך נהדרת לבסס את ההיכרות בין המותג למשתמשים היא על ידי הצגת תיאורי מקרה או המלצות של לקוחות מרוצים.

מידע ליצירת קשר

אחד הדרכים לבסס את ההיכרות בין המותג למשתמשי האתר ולהגביר את אמינות המותג היא להציג פרטים ליצירת קשר מהיר, כולל טופס יצירת קשר, מספרי טלפון וקישורי מדיה חברתית.

בלוג

פרסום קבוע של מאמרים ועדכונים רלוונטיים הקשורים למותג ולעשייה שלו מעניק ערך למשתמשים ומגביר אמינות ומקצועיות.

איך נראה תהליך העבודה עם אינסייט לבניית אתר תדמית?

בניית אתר תדמית עם אינסייט היא תהליך משותף שלנו ושל הלקוח במטרה להבטיח שהמוצר הסופי, כלומר אתר התדמית שנבנה ישקף את זהות המותג ומטרותיו בצורה הכי אותנטית שיש.

כך זה עובד בדרך כלל:

אפיון שפה

הבנת חזון הלקוח, זהות המותג, הערכים שלו והצרכים הספציפיים לאתר.

פיתוח קונספט ייחודי

הצוות של אינסייט יוצר עבורכם קונספט והצעת עיצוב ושפה המבוססת על הדרישות, הצרכים והחלומות שלכם.

שלב העיצוב

אחרי גיבוש קונספט מוסכם על ידכם מתחיל תהליך של יצירת אלמנטים ויזואליים, כולל עיצוב פריסה, בחירת תמונות וסכמות של צבעים.

יצירת תוכן

פיתוח תוכן איכותי, כולל טקסטים, תמונות ומולטימדיה התואמים את השפה של המותג והסיפור שלו.

פיתוח

באמצעות הטכנולוגיות העדכניות ביותר מתחיל שלב בניית האתר בפועל על בסיס התוכן (עיצוב וטקסט) שהכנו. בפיתוח האתר גם שמים דגש לחוויית המשתמש מבחינת מהירות טעינה, רספונסיביות (איך האתר יופיע בגדלי מסך שונים – מחשב, טאבלט או טלפון) ועוד. חווית משתמש טובה היא חלק בלתי נפרד מאתר תדמית מוצלח.

סקירה ומשוב

אף אתר לא עולה לאוויר מבלי שאתם סוקרים את האתר, מספקים משוב הכולל את כל ההתאמות או השיפורים שתרצו לבצע.

סבבי תיקונים

כמובן שאחרי שנתתם משוב, מחובתינו לתקן ולשנות ולבבצע את כל ההתאמות שביקשתם.

השקה

האתר הסופי מושק, עם שירותי תמיכה ותחזוקה שוטפים שמסופקים על ידי אינסייט.

מה המחיר לאתר תדמית באינסייט?

העלות של בניית אתר תדמית עם אינסייט מתחילה מ- 17,000 ש”ח לאתר בסיסי. מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם לתכונות וההתאמות הספציפיות הנדרשות, תלוי באפיון של האתר, האלמנטים העיצוביים שנבחרו, מערכות ניהול תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש לשיפור התנועה והנראות של האתר, ושירותי תמיכה שוטפים כמו שירותי תחזוקה, תמיכה טכנית ועדכונים. אינסייט מתאימים לכל לקוח את ההצעה הטובה ביותר עבורו בהתאם לצרכים ולדרישות שלו.

המחירון שלנו באינסייט לאתר תדמית הוא:

אתר תדמית- מחיר בסיסי: 17,000 ש”ח
אפיון + עיצוב + פיתוח, לא כולל כתיבת תוכן.

תכולה:

דף בית, דף אודות, דף יצירת קשר, דף מאמרים, תבנית מאמרים, הזנת תכנים כולל עד 6 מאמרים, טפסי ליד בסיסיים, פופאפ אם יש צורך, חיבור למייל ו/או וובהוק, הטמעת קודי מעקב בסיסיים לפי הצורך, אופטימיזציית טעינה, תוסף אבטחה, חיבור לדומיין ולשרת מיילים, הטמעת מדיניות פרטיות והצהרת נגישות (באחריות הלקוח).

תוספות:

כל דף מעוצב נוסף – 3,000 ש”ח.
דף שירותים + תבנית דף שירות + הזנת 6 שירותים 5,000.
(שירותים זה רק דוגמה יכול להיות כל סוג אחר של תוכן למשל כתבות, דפי תחומי פעילות וכו’).

מחשבון/סקר/שאלון – 4,000 ש”ח.

דף פרימיום עם אנימציות מורכבות – 12,000 ש”ח.

דף מוצר פשוט כולל עגלה וסליקה – 15,000.

כתיבת תוכן: תמחור סטודיו – בגדול 280 ש”ח לשעה.

העיצוב כולל שתי סקיצות לדף הבית. כל סקיצה נוספת לפי מחיר סטודיו 280 ש”ח לשעה.

לאחר שהעיצוב אושר על ידי הלקוח מתחיל הפיתוח על פי העיצוב. שינויים עיצוביים לאחר שהעיצוב כבר פותח יעשו בחיוב לפי שעות פיתוח, 350 ש”ח לשעה.

איחסון דף נחיתה / אתר תדמית: 900 ש”ח לשנה.

רכישת שם דומיין: 72 ש”ח (תשלום לרשם הדומיין).

התקנת האתר על ידינו באחסון אחר משלנו: 300 ש”ח.

תוסף הנגשה פרימיום להנגשה מלאה כ- 1800 ש”ח לשנה לאתר (עד 100,000 דפים נצפים בחודש).

מה ההבדל בין אתר תדמית לאתר מכירות?

אתר תדמית ואתר מכירות משרתים מטרות שונות ומספקים צרכים שונים. בעוד שאתר תדמית מתמקד בבנייה של תדמית המותג, הצגת תיק העבודות ומתן מידע אודות השירותים והמוצרים של המותג, תכליתו העיקרית של אתר מכירות היא להניע את המשתמשים לבצע עסקאות ואת זה הוא עושה בדרך של יצירת חנות מקוונת הכוללת ‘עגלת קניות’ וגביית תשלום.

הבדל נוסף הוא בתוכן. אתר תדמית לרוב יהיה עשיר בתוכן כולל תוכן כתוב והעברת הסיפור והמסרים של המותג. לעומת זאת אתר מכירות לרוב יתמקד במוצר או מוצרים ויכלול תיאורים מפורטים של המוצר, תמונות מוצר, מחיר והמלצות של לקוחות בשביל להגשים את התכלית שלו- מכירה.

כשאנחנו חושבים על חווית המשתמש באתר תדמית אנחנו נשאף לספק חוויה מרתקת וסוחפת. הדגש יהיה על תוכן עשיר ולא על כמות גדולה של דפים. לעומת זאת, באתר מכירות נרצה לתת עדיפות לקלות הניווט. נרצה לייצר גישה מהירה למוצרים ולביצוע התשלום. ככל שיהיה יותר קל לבחור במוצר ולשלם עליו כך נקטין את החסמים של המשתמש בדרך לביצוע העסקה.

מבחינת פונקציונליות, אתר תדמית מתמקד באסתטיקה ובהצגת המותג. לעומת זאת אתר מכירות דורש פונקציונאליות חזקה של מסחר אלקטרוני, ניהול מלאי, עיבוד תשלומים ומעקב אחר הזמנות.

לסיכום

אז מהו אתר תדמית? אתר תדמית הוא אתר אינטרנט מרתק מבחינה ויזואלית שנועד להציג את הזהות והערכים של המותג. לרוב הוא יהיה אידיאלי לאנשי מקצוע יצירתיים, מותגי יוקרה, גופים ארגוניים ונותני שירותים. אתר תדמית טוב ישים דגש על אסתטיקה והעברת הסיפור של המותג על פני עידוד המשתמשים לרכוש מוצרים או שירותים של העסק.

מרכיבי המפתח כוללים דף בית שתופס את תשומת הלב, אודות, תיק עבודות, שירותים, מידע ליצירת קשר ובלוג שמתעדכן כל העת.

כמו במוצרים אחרים המחוברים ישירות עם בניית המותג והתדמית של העסק, גם במקרה של אתר תדמית יש לשים לב שנותנים את העבודה לאנשי מקצוע מנוסים. מכירים את הפתגם “זול זה יקר?” אז באתרי תדמית אנחנו נתקלים בזה שוב ושוב. אם בחרתם מי יבנה את האתר שלכם, וודאו שראיתם עבודות, דיברתם עם לקוחות, קראתם ביקורות או שלפחות בדקתם “תחנות יציאה”, שלא תמצאו את עצמכם קרחים מכאן ומכאן (שני פתגמים בפסקה אחת!) גם בלי הכסף וגם בלי אתר שמשרת אתכם.

רוצים להקים אתר תדמית מקצועי וייחודי שמספר את הסיפור של המותג שלכם? פנו אל המקצוענים של אינסייט להתחלת תהליך מקצועי, יד ביד עד לתוצר הסופי וגם לאחריו.

נשמע מעניין? ברור שכן! מלאו את הטופס ונדבר

טופס צור קשר

אהבתם?

הבלוג שלנו עוסק במליארד נושאים וכולם, אבל כולם(!), הולכים לעניין אותך. ובגלל זה אנחנו כותבים את השורה הזאת, ככה לפתח לך את החשק קצת להמשיך לקרוא.

לכל הפוסטים
איך לקדם את העסק בפייסבוק

איך לקדם את העסק בפייסבוק – המדריך המלא

עם מיליוני משתמשים פעילים מדי יום, פייסבוק היא לא רק רשת חברתית, היא מנוע צמיחה עוצמתי שיכול להפוך כל עסק…

קידום אתרים לחברה

קידום אתרים לחברה – כך תהפכו את האתר שלכם לכלי שיווקי עוצמתי

נוכחות דיגיטלית היא כבר ממש לא אופציה, היא חובה! בין אם אתם חברה קטנה בתחילת הדרך או מותג מבוסס בשוק,…

קידום אתר חנות

קידום אתר חנות – כל הדרכים לקדם את האתר שלכם ולמנף אותו להצלחה עסקית

בעולם שבו כולנו קונים הכל בלחיצת כפתור, אתר איקומרס הוא הכלי המרכזי להגדלת המכירות וליצירת קשר ישיר עם הלקוחות שלכם.…

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים

הרשמה לניוזלטר

להגשת מועמדות השאירו פרטים כאן »

טופס הגשת מועמדות למשרה
דילוג לתוכן