קידום אתרי תיירות: המדריך המקומי של אינסייט מרקטינג

קידום אתרי תיירות

הדבר הראשון שעושה כל מי שרוצה להזמין את החופשה הבאה שלו הוא להיכנס לאינטרנט ולחפש את היעד הבא. זה מה שעושה גם מי שרק מפנטז על זה בינתיים. האינטרנט מהווה היום מקור לחיפוש מידע על טיולים, יעדים, אטרקציות, דילים וחופשות. איך תנצלו את זה לטובת אתר התיירות שלכם?

איך אתר תיירות הופך להיות בראש תוצאות החיפוש? איך מייצרים לידים? ואיך הופכים להיות אתר תיירות שלקוחות פוטנציאלים מחכים בתור בשביל להזמין מקום אליו? ב- 3 מילים: קידום אתרי תיירות.
וב -16 מילים + סימן קריאה: אם יש לכם אתר תיירות ואתם לא עושים לו קידום אתם מפסידים את הלקוחות למתחרים שלכם!
המומחים של אינסייט מרקטינג ריכזו עבורכם מידע חיוני בנושא. כדי שלא תיפלו למלכודות התיירים הנפוצות, ותתחילו לבסס אתר תיירות כמו המקומיים.

קידום אתרי תיירות- האפשרויות השונות

קידום אתרי תיירות כולל שלושה רבדים שונים:

קידום אורגני (SEO)

כאן המטרה היא להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל. בהמשך המאמר נסקור את האפשרויות השונות לבצע קידום אורגני. אחת מהן למשל היא פרסום מאמרים בעלי ערך הכוללים את מילות המפתח הספציפיות שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים. חשוב שהמאמרים יעלו בצורה עקבית על מנת להשאיר את האתר רלוונטי כל הזמן.

קידום ממומן (PPC)

הכוונה לפרסום בתשלום. ישנן מספר אפשרויות לפרסום בתשלום למשל מודעות במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו’. מטרות הפרסום במקרה הזה יכולות להיות הגברת התנועה באתר, יצירת לידים חדשים, יצירת רשימת תפוצה וכו’.

שיווק תוכן ומדיה חברתית בצורה אורגנית

יצירת תוכן רלוונטי, מעניין וייעודי בעל ערך עבור הקהל שלכם היא חשובה על מנת ליצור מעורבות, לחזק את האמינות של המותג ולבנות קהילה של לקוחות.

פעולות לקידום אתרי תיירות באופן אורגני בגוגל

כדי להבטיח שהאתר שלכם יהיה מותאם למנועי החיפוש יש לבצע קידום אורגני יסודי המתמקד במבנה האתר ובתוכן שלו. הנה 5 צעדים הכרחיים שהמומחים של אינסייט מרקטינג מציעים:

  • מחקר שוק: קודם כל חשוב להבין 2 דברים: מי הם האתרים המובילים בתחום? ואילו מילות מפתח מבוקשות על ידי המשתמשים. לדוגמה, מילות מפתח כמו “חופשות בארה”ב”, “טיולים לזוג” או “בתי מלון זולים” הן חשובות.
  • מחקר אתר: יש לנתח את האתר הקיים כדי להבין אילו עמודים קיימים, איך הם ממוקדים מבחינת SEO, והאם יש צורך בביצוע שיפורים?
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): אתם רוצים שהאתר שלכם יטען מהר, יעבוד היטב במובייל ויהיה נגיש למשתמשים על מנת שיהיה להם נוח להשתמש בו. בשביל זה יש לבצע אופטימיזציה לאתר, תגיות מטא, כותרות, כתובות URL, ומהירות האתר, הכל במטרה לספק חוויית משתמש טובה.
  • תוכן עדכני ורלוונטי: העלאת מדריכי טיולים, מאמרים, טיפים ופוסטים מעודכנים על יעדים תיירותיים שונים, מידע עדכני על אירועים ופסטיבלים, ומידע שימושי על בתי מלון, אטרקציות לילדים ולמבוגרים ועוד.
  • בניית קישורים חיצוניים: יצירת קישורים בין האתר שלכם לאתרים סמכותיים בתחום התיירות, למשל אתרי בלוגרים, מגזינים מקוונים ואתרי תיירות נוספים, תתרום לשיפור הדירוג של האתר שלכם בגוגל.

איזה דברים צריך לעשות בPPC?

קידום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות הוא כלי נוסף ואפקטיבי במיוחד בקידום אתרי תיירות. באמצעותו ניתן להגיע לקהל רחב במהירות. הוא נקרא ppc בגלל שיטת התשלום Pay Per Click.

מה צריך לעשות כדי לבצע קידום ממומן בצורה יעילה?

  • הגדרת קהלי יעד: הגדרת קהל היעד המתאים לפי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, גיל, וכדומה הוא קריטי להצלחת הקמפיין.
  • בחירת מילות מפתח: אנחנו נרצה לבחור תמיד מילות מפתח ספציפיות הנוגעות לנושא של בית העסק, למשל יעדי תיירות, סוגי חופשות, או פעילויות ספציפיות, על מנת למשוך את קהל היעד שהגדרנו.
  • מודעות מותאמות אישית: ניצור מודעות אטרקטיביות, מעניינות, שמושכות את העין ומעבירות את המסר הברור שנרצה להעביר לפי המטרה שהגדרנו.
  • מעקב וניתוח: ביצוע מעקב אחרי ביצועי המודעות הוא חשוב על מנת לבצע אופטימיזציה לקמפיין כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

תוך כמה זמן אפשר לקדם אתר תיירות?

לעיתים ידרשו מספר חודשים עד שהאתר יראה שיפור בדירוגים ובתנועה. קידום אורגני לוקח זמן. עם זאת, אם אתם מעוניינים בתוצאות מהירות יותר, בתוך מספר ימים או שבועות, קידום ממומן מתאים יותר. ההמלצה של המומחים של אינסייט מרקטינג היא לשמור על איזון בין הקידום האורגני לממומן, כדי להשיג תוצאות יציבות לאורך זמן.

איך לשמר הבאת לקוחות לאתר תיירות?

להשיג לידים באופן חד פעמי זה טוב אבל זה לא מספיק. המטרה היא לשמר תנועה ולייצר לידים באופן קבוע לאתר תיירות.

לשם כך יש לבצע מספר פעולות חשובות:

  • לעדכן תכנים על בסיס קבוע.
  • ליצור קשר רציף עם הלקוחות.
  • להציע מבצעים עונתיים והצעות בלעדיות לגולשי האתר.

האם צריך לעשות קידום לאתר תיירות בכל תקופת השנה?

בקצרה, התשובה היא כן. באריכות, גוגל מעריך אתרים שממשיכים להתעדכן ולהתפתח. לכן על מנת לשמר את הדירוגים הגבוהים במנועי החיפוש, קידום אורגני דורש תחזוקה שוטפת. בנוסף, הקידום צריך להיות רלוונטי ומותאם לשינויים עונתיים ולטרנדים תיירותיים. לכן חשוב לעדכן את התוכן כל הזמן, בהתאם לעונות השנה והיעדים הפופולריים באותו הזמן.

לסיכום

רוצים להפוך אתר תיירות לאתר מבוקש עם רשימות המתנה? אתם צרכים אסטרטגיה שיווקית ברורה המשלבת קידום אורגני וממומן, יחד עם אסטרטגיה מתמשכת של עדכון ושיפור האתר והתוכן. רוצים שהמומחים יעשו עבורכם את העבודה? פנו עכשיו לאינסייט מרקטינג לקידום אתרי תיירות במחלקה הראשונה (או בעצם, בביזנס…).

נשמע מעניין? ברור שכן! מלאו את הטופס ונדבר

טופס צור קשר

אהבתם?

הבלוג שלנו עוסק במליארד נושאים וכולם, אבל כולם(!), הולכים לעניין אותך. ובגלל זה אנחנו כותבים את השורה הזאת, ככה לפתח לך את החשק קצת להמשיך לקרוא.

לכל הפוסטים
קידום אתרים לצלמים

קידום אתרים לצלמים – המדריך המלא לנוכחות דיגיטלית מנצחת

אתם כבר יודעים להעביר רגעים קסומים דרך עדשת המצלמה, וזה באמת מעולה, אבל בעידן הדיגיטלי של היום זה כבר פשוט…

בניית אתרים לצלמים

המדריך השלם לבניית אתרים מקצועיים לצלמים

בעלי עסק לצילום? החלטתם לעלות שלב ולהשקיע כמו שצריך בבניית אתר משלכם? מצויין! בדיוק בשביל זה הכנו לכם מדריך עם…

איך לקדם את העסק בפייסבוק

איך לקדם את העסק בפייסבוק – המדריך המלא

עם מיליוני משתמשים פעילים מדי יום, פייסבוק היא לא רק רשת חברתית, היא מנוע צמיחה עוצמתי שיכול להפוך כל עסק…

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים

הרשמה לניוזלטר

להגשת מועמדות השאירו פרטים כאן »

טופס הגשת מועמדות למשרה
דילוג לתוכן