PPC
המקפצה הכי גדולה של העסק שלך
שתעזור לך לשבור את תקרת הזכוכית
המומחיות שלנו
גוגל
הקידום הממומן בגוגל מבוצע על פי אסטרטגיית משיכה (PULL). כלומר, אנחנו לא "דוחפים" את התוכן השיווקי שלנו לקהל היעד, אלא פונים לקהל יעד שחיפש את המוצר/השירות ומושכים אותו לאתר שלנו. המטרה שלנו היא להיות שם בדיוק כשקהל היעד מחפש אותנו וכשזה קורה - הפניות יהיו מדויקות יותר, הרכישות יעלו והשמיים הם הגבול.
פייסבוק ואינסטגרם (מטא)
פייסבוק ואינסטגרם נחשבים בעולם הפרסום הממומן כמקשה אחת כי שתיהן בבעלות "מטא" וכי הן "מדברות" אחת עם השנייה מבחינת קהלים ודאטה (מידע). בפלטפורמות אלו קיימת אפשרות להגיע לקהלים ממוקדים ורלוונטיים יותר וכן, להעביר מסרים פרסונליים יותר.
טיקטוק
הפרסום הממומן בטיקטוק הוא בעל אפקטיביות גבוהה במיוחד. היות והתוכן מבוסס וידאו אותנטי, הוא גורם לגולש להישאב לתוכן ולהשאיר את העיניים שלו על הפרסום שלנו לאורך יותר זמן. בנוסף, הפלטפורמה עצמה זולה יותר ביחס למתחרות ולכן משתלמת יותר למפרסמים.
אאוטבריין וטאבולה
הפרסום הממומן ב-Outbrain וב-Taboola הוא אפקטיבי מאוד. הוא מאפשר לדייק את הקהלים בצורה הטובה ביותר, לטרגט אותם לפי נושאים ספציפיים ולצבור עליהם דאטה סופר-ממוקדת. בנוסף, הפרסום הממומן בפלטפורמות אלו משתלם יותר, כיוון שהוא זול יותר בהשוואה למתחרות.
יוטיוב
הפרסום הממומן ב-YouTube הוא זול ומבוסס וידאו ועל כן גם אפקטיבי ביותר. כמו כן, היות ו-YouTube היא חלק מקבוצת הפלטפורמות של גוגל, אנחנו יכולים להשתמש ולהתבסס על הדאטה של גוגל. במילים אחרות, ניתן לטרגט קהלים לפי החיפושים שלהם בגוגל, "לצבוע" אותם ולהעלות קמפיינים של רימרקטינג, על מנת להגדיל את המכירות.
אקס (טוויטר לשעבר)
הפרסום הממומן באקס נחשב בעיני רבים כפרסום נישתי יותר מכיוון שטרם משך את תשומת הלב של הרבה מפרסמים, אבל בדיוק בגלל זה העלות שלו זולה בהשוואה למתחרות. לרוב, קהל היעד באקס הוא ברמה גבוהה יותר, בהשוואה לשאר הפלטפורמות, הן ברמת ההשכלה והן ברמת השכר.
המומחים שלנו
שחר גבאי
בעלים שותף וראש מחלקת PPC
עומר אהרונוביץ'
מנהל מחלקת PPC
עמית קדוש
PPC Specialist
רחל בר הלל
PPC
קרולינה מלישבסקי
PPC
עדי שושן
PPC
לינוי לוי
PPC
עומר בן ארי
PPC
עומר כהן
PPC
אצלנו הנחתום כן מעיד על עיסתו וגם גאה בה
העבודות שלנו
מאמרים קשורים
יש לנו המון מאמרים מקצועיים, בכל מיני תחומים.
כאן ספציפית ריכזנו רק את המאמרים שלדעתנו רלוונטיים יותר עבורך.
5 סיבות למה אתם חייבים להתחיל פרסום ממומן בפינטרסט
פרסום ממומן ברשתות החברתיות הגדולות הוכח כבר מזמן לא רק כמכרה זהב אלא גם כצינור חמצן חשוב לעסקים כדי להזרים…
רימרקטינג בפייסבוק- הזדמנות שנייה לסגירת עסקה
מכירים את זה שחיפשתם בגוגל ‘מאווררי תקרה’ או כל מוצר אחר, נכנסתם לאתר של חברה אחת ולא ביצעתם רכישה כי…
9 כללים מנחים לעיצוב מודעה בפייסבוק
החלטתם להתקדם ולפרסם את העסק שלכם בפרסום ממומן בפייסבוק! מזל טוב. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שבניגוד לעולם האורגני, בעולם…