איך לפתוח טיקטוק עסקי – מדריך

איך לפתוח טיקטוק עסקי

איך לפתוח טיקטוק עסקי? מה עושים אחרי שיש לכם טיקטוק עסקי? איך עושים פרסום ממומן לטיקטוק? המומחים של אינסייט, שזה אנחנו, עונים על כל השאלות.

יותר מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם לא טועים. טיקטוק היא כבר מזמן לא רשת חברתית של סרטוני ריקוד לילדים בלבד. עם כמות משתמשים פנומנלית ואחוזי חשיפה גבוהים ביותר טיקטוק עסקי המאפשר פרסום ממומן בטיקטוק הפך להיות כלי שיווקי חובה לכל עסק.

איך לפתוח טיקטוק עסקי?

תחילה עליכם לפתוח חשבון רגיל ורק לאחר מכן להמיר אותו לחשבון עסקי. איך הופכים חשבון פרטי לעסקי? בקלי קלות. היכנסו לאפליקציית הטיקטוק במובייל שלכם. לחצו על לחצן הפרופיל (נמצא בדרך כלל בלחצן הימני או השמאלי למטה), לאחר מכן יפתח הפרופיל שלכם. בצד שמאל או ימין למעלה (תלוי אם אתם בגרסת עברית או אנגלית) יופיעו 3 פסים, לחצו עליהם. לאחר מכן יפתח תפריט שלם. לחצו על Manage Account ולאחר מכן על Switch to Business Account או ‘מעבר לחשבון עסקי’. מזל טוב! יש לכם טיקטוק לעסקים.

בשלב הבא, טיקטוק מציג בפניכם את התכונות של החשבון העסקי (ביניהן גם היכולת להשתמש במאגר אדיר של סאונדים!), לחצו Next או המשך. בשלב הבא בחרו את בקטגוריה שהעסק שלכם קשור אליה. לאחר מכן, תוכלו לעדכן את פרטי הפרופיל שלכם כך שיכלול את אתר האינטרנט שלכם ואת כתובת המייל העסקי שלכם.

חשבון עסקי יפתח לכם את מערכת הפרסום של טיקטוק, את נתוני האנליטיקס שיעזרו לכם לעקוב אחר הביצועים של התכנים שלכם ומאפייני הקהל. בנוסף, תקבלו גישה לעוד כלי עריכה של סרטונים. או בשלוש מילים ‘הגעתם, אפשר להתחיל!’.

טיקטוק לעסקים – מה עכשיו?

יופי. עכשיו שכבר יש לכם טיקטוק עסקי הגיע הזמן להתחיל לעלות סרטונים. הדגש הגדול בטיקטוק הוא על סרטונים קצרים. הכוונה לסרטונים של עד דקה, עדיף אפילו סרטונים הקצרים מדקה.

כמה סרטונים? כמה שיותר. כמובן שהסרטונים צרכים להיות בעלי ערך וזה הכלל שצריך להנחות אתכם כל הזמן! ועם זאת, גם לכמות ולתדירות יש משמעות.

איך מעלים סרטון לטיקטוק? לוחצים על כפתור הפלוס שנמצא בסרגל התחתון באמצע, ואז נפתח מסך. אפשר לצלם סרטון בתוך האפליקציה או ללחוץ על כפתור ההעלאה שמחובר לגלריה שלכם, מתוכה תוכלו לשלוף סרטון מוכן. פשוט וקל.

פרסום ממומן בטיקטוק

בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, טיקטוק נותן חשיפה גבוה במיוחד לתוכן אורגני ועדיין אי אפשר לדבר על טיקטוק לעסקים מבלי לדבר על פרסום ממומן לטיקטוק. הכוונה ליצירת קמפיין עם מטרה ברורה: ייצור טראפיק, העלאת מודעות למותג, המרות וכו’.

השלב הבא הוא הגדרת תקציב הקמפיין. היתרון בטיקטוק שהעלות לחשיפה רחבה היא מזערית לעומת שאר הפלטפורמות שיש היום. לאחר מכן, יש להגדיר את קהל היעד כלומר הגדרת הקהל הפוטנציאלי שייחשף למודעה לפי גיל, מין, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועוד. השלב הבא הוא כמובן יצירת המודעה עצמה ופרסומה.

מהרגע הזה המודעה מתחילה לעבוד, החוכמה היא להמשיך ולעקוב אחר הביצועים של המודעה, לבחון את יעילות הפרסום, כמה גולשים נחשפו למודעה ועוד. כך ניתן תמיד לעדכן ולשנות את הקמפיין בהתאם לתוצאות וליעדים שלכם.

לסיכום

במאמר זה גילינו שהתשובה לשאלה איך לפתוח טיקטוק עסקי היא די פשוטה. הבנו גם שפרסום ממומן בטיקטוק יכול להניב פירות רבים לעסקים שידעו לעשות את הצעדים המתאימים. אם אתם רוצים לבנות קמפיינים איכותיים ולראות תוצאות בפרסום ממומן בטיקטוק, אתם צרכים את המומחים של אינסייט שיעשו עבורכם את העבודה.

נשמע מעניין? ברור שכן! מלאו את הטופס ונדבר

טופס צור קשר

אהבתם?

הבלוג שלנו עוסק במליארד נושאים וכולם, אבל כולם(!), הולכים לעניין אותך. ובגלל זה אנחנו כותבים את השורה הזאת, ככה לפתח לך את החשק קצת להמשיך לקרוא.

לכל הפוסטים
קמפיין רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק- הזדמנות שנייה לסגירת עסקה

מכירים את זה שחיפשתם בגוגל ‘מאווררי תקרה’ או כל מוצר אחר, נכנסתם לאתר של חברה אחת ולא ביצעתם רכישה כי…

אסטרטגייה שיווקית

המדריך המלא ליצירת אסטרטגיה שיווקית יעילה לעסק שלך

חלומו של כל עסק הוא להגדיל מכירות, לבסס את מעמדו, שקהל היעד יכיר אותו והכל תוך השקעת משאבים בצורה מדויקת…

וורדפרס או וויקס

מה עדיף wix או wordpress? אינסייט עונים על השאלה אחת ולתמיד

מהי משאלת הלב של בעלי ובעלות עסקים, בלוגריות ואנשים פרטיים כאחד? התשובה החד משמעית היא לבסס נוכחות חזקה ברשת. איך…

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים

הרשמה לניוזלטר

להגשת מועמדות השאירו פרטים כאן »

טופס הגשת מועמדות למשרה