איך לקדם מיקומים בגוגל? כל האמת על ‘האלגוריתם’

איך לקדם מיקומים בגוגל

יש לכם אתר! מזל טוב. זהו צעד מאוד חשוב בדרך לקידום העסק שלכם. אבל זה רק צעד ראשון. כי לא מספיק שיהיה לעסק שלכם אתר, אתם גם ממש רוצים שהגולשים יגיעו אליו. איך עושים את זה? הכירו את האלגוריתם של גוגל, זה הזמן ללמוד מה הוא הכי אוהב לאכול…

הקלדתם את השם של המוצר או השירות שלכם וגיליתם שהאתר הנחמד שהשקעתם בו לא מעט קבור עמוק בעמוד 17 למטה ברשימת החיפושים של גוגל. ומי מגיע לעמוד 17? יש רק סוג אחד בעולם של אנשים שמגיעים לעמוד 17 בגוגל והוא – בעלי אתרים שמחפשים את האתר של עצמם על מילת חיפוש מסוימת…

בואו נדבר על כל השאלות שמציקות לכם. איך לקדם מיקומים בגוגל? לפי מה גוגל מקדם אתרים? מה החשיבות של כתיבת תוכן לאתרים? ולמי צריך לפנות בשביל להיות במקום הראשון? המומחים של אינסייט חושפים את כל האמת על ‘האלגוריתם’. הכל במאמר.

אפשר לשלוט על המיקומים בגוגל?

בהחלט כן. אפשר (ואף רצוי) לשלוט על מיקום של אתר בגוגל ולהביא אותו אל ראש רשימת תוצאות החיפוש באמצעות עבודת קידום אתרים נכונה אצל מי שמבין בתחום, יש לו ניסיון ויודע להביא תוצאות ללקוחות שלו.

איך לקדם מיקומים בגוגל?

נתחיל מזה שלא עושים את זה לבד. לשם כך יש מקדמי אתרים, אנשים שיש להם מומחיות רבה בתחום והם יודעים לעבוד על אותם יותר מ-200 פרמטרים שגוגל לוקח בחשבון כשהוא סורק אתר. יחד עם זאת, יש פרמטר אחד מוביל שכל מקדמי האתרים יסכימו איתו: כתיבת תוכן לאתרים. תוכן הוא המלך. אם התוכן שאתם יוצרים באתר הוא טוב והוא נתן מענה מדויק למה שהגולש חיפש, העמוד יתקדם בדירוג שלו.

למה זה כל כך חשוב לייצר תוכן איכותי ולמה גוגל שם את הפרמטר הזה בראש סדרי העדיפויות? כי כל המהות של גוגל, כל הקיום שלו, מבוססים על כך שהוא מנוע חיפוש. במילים אחרות, האינטרס של גוגל הוא להביא את התוכן הכי איכותי ומדויק לחיפוש הגולש. בכך שתייצרו תוכן איכותי באתר תעזרו לגוגל לענות על התכלית שלו ובכך הוא יגמול לכם על ידי הקידום של האתר שלכם.

לפי מה גוגל מקדם אתרים?

האלגוריתם של גוגל נותן ציוני דירוג לדפים/ אתרים תוך כדי שהוא מתבסס על 3 דברים חשובים:

אופטימיזציה

שהאתר/הדף יהיה תואם לגוגל בהתאם לדרישות

קישורים

הכוונה לאתרים אחרים מהתחום של העסק שממליצים על האתר של העסק שלכם. למה זה עוזר בקידום האתר בתוצאות החיפוש? כי זה משדר אמינות ומעיד על רלוונטיות.

ישנם 2 סוגים של קישורים:

קישורים חיצוניים- אתרים חיצונים מטמיעים אצלם קישור שמוביל לאתר שלכם.

קישורים פנימיים – הכוונה לקישור פנימי באתר שלכם שמוביל לדף אחר באותו אתר.

רלוונטיות

לספק את התשובה הטובה ביותר לחיפוש של הגולש באמצעות תוכן שעונה על החיפוש שלו. כאן יש מספר דברים שיכולים לסייע. לאורך הטקסט יש חשיבות רבה. לרוב מאמרים בין 500 – 1000 מילים “יעשו את העבודה”. גם כאן החשיבות של האורך נסמכת על זה שגוגל רוצה לספק לגולשים תשובות איכותיות לשאלות שהוא נשאל במנוע החיפוש.

מעבר לכך, חשוב שהטקסט יובא בצורה קריאה ומסודרת, מחולקת לפסקאות וכותרות כמו במאמר שלפניכם. כזה הוא גוגל, תמיד חושב עליכם.

כותרת ותיאור בגוגל

גם לנראות של האתר שלכם בתוצאות החיפוש יש חשיבות. כן, כן הכוונה לאותה כותרת כחולה ופיסקה קצרה שמופיעה מתחת לכותרת. למה זה כל כך חשוב? כי הן אלו שגורמות לגולש להקליק על תוצאות החיפוש ומניעות אותו לפעול. חשוב ששתי אלו יהיו אינפורמטיבית, מסקרנות ומניעות לפעולה.

אחוז נטישה

פרמטר נוסף הוא אחוז נטישה מהאתר שלכם. מה זה אומר? הכוונה שגוגל בודק את אחוז האנשים שנכנסים לאתר ועוזבים אותו מבלי לבקר בעוד דפים באותו אתר. גוגל ממשיך ובודק את אחוז האנשים שנכנסו למאמר באתר ויצאו ממנו מבלי לקרוא אותו ואחר כך המשיכו לחפש אתר אחר במנוע החיפוש. זה מבחינת גוגל מעיד על כך שהאתר הראשון לא עמד בדרישות הגולש והוא לא חס עליו ומוריד אותו בדירוג. עצוב, כואב אבל זו האמת.

מהירות האתר

ככל שהאתר שלכם יהיה יותר מהיר הוא יקבל דירוג יותר גבוה על ידי גוגל ולהפך. ככל שהוא יהיה איטי זה יפגע משמעותית בדירוג. סמכו עלינו, אתם לא רוצים להיות שם.

לסיכום

איך לקדם מיקומים בגוגל? במאמר זה המומחים של אינסייט הוכיחו שלא מדובר באלגוריתם מפוקפק שאיש לא ידע כיצד לשלוט בו, אלא שמדובר ברשימה מסודרת של קריטריונים ופרמטרים שגוגל בודק כשהוא נותן דירוג לדפים ואתרים. זכרו להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש זה לא חלום. זו אומנות והיא דורשת עבודה של המקצוענים ביותר. רוצים שהם יעשו את זה בשבילכם? צרו קשר עם המומחים של אינסייט ויחד נעשה לאלגוריתם של גוגל בית ספר.

נשמע מעניין? ברור שכן! מלאו את הטופס ונדבר

טופס צור קשר

אהבתם?

הבלוג שלנו עוסק במליארד נושאים וכולם, אבל כולם(!), הולכים לעניין אותך. ובגלל זה אנחנו כותבים את השורה הזאת, ככה לפתח לך את החשק קצת להמשיך לקרוא.

לכל הפוסטים
קמפיין רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק- הזדמנות שנייה לסגירת עסקה

מכירים את זה שחיפשתם בגוגל ‘מאווררי תקרה’ או כל מוצר אחר, נכנסתם לאתר של חברה אחת ולא ביצעתם רכישה כי…

אסטרטגייה שיווקית

המדריך המלא ליצירת אסטרטגיה שיווקית יעילה לעסק שלך

חלומו של כל עסק הוא להגדיל מכירות, לבסס את מעמדו, שקהל היעד יכיר אותו והכל תוך השקעת משאבים בצורה מדויקת…

וורדפרס או וויקס

מה עדיף wix או wordpress? אינסייט עונים על השאלה אחת ולתמיד

מהי משאלת הלב של בעלי ובעלות עסקים, בלוגריות ואנשים פרטיים כאחד? התשובה החד משמעית היא לבסס נוכחות חזקה ברשת. איך…

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים

הרשמה לניוזלטר

להגשת מועמדות השאירו פרטים כאן »

טופס הגשת מועמדות למשרה